کد خبر: 28543 A

سریال جدید نتفلیکس مشخص شد

سریال جدید نتفلیکس مشخص شد

سریال "۱۸۹۹" در مورد مهاجرانی است که با کشتی بخار از لندن به سمت نیویورک سفر می‌کنند.

ایران آرت: زوج نویسنده‌ سریال Dark که اولین سریال اوریجینال آلمانی نت‌فلیکس بود، پروژه‌ی بعدی خود برای این شبکه را اعلام کردند. "یانتی فریسه" و "باران بو اودار" روز گذشته خبر دادند که سریال "۱۸۹۹" در مورد مهاجرانی است که با کشتی بخار از لندن به سمت نیویورک سفر می‌کنند.

به گزارش سی نما، این سریال سرگذشت کشتی با مسافرین عمدتاً اروپایی‌اش را روایت می‌کند که امیدها و آروزهای مشترکی دارند و در کشور مقصدشان آینده‌ای بهتر جستجو می‌کنند. آن‌ها وقتی که می‌فهمند کشتی راهش را در اقیانوس گم کرده، در سفرشان تغییرات غیرمنتظره‌ای مشاهده می‌کند و عزیمتشان به سرزمین موعود به کابوسی ترسناک بدل می‌شود.

زوج نویسنده‌ی سریال می‌گویند: "چیزی که توجه ما را به چنین ایده‌ای جلب کرد، داشتن سریالی حقیقتاً اروپایی با بازیگرانی از کشورهای مختلف بود. این سریال در بطن خود این پرسش را مطرح می‌کند که چه چیزی ما را متحد و چه چیزی میان ما تفرقه می‌اندازد… و اینکه ترس چگونه این تفرقه را سبب می‌شود."

فصل دوم سریال Dark در مورد ناپدید شدن دو کودک خردسال که زندگی چهار خانواده در یکی از شهرهای آلمان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، در حال فیلمبرداری است و در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود.

نتفلیکس سریال سریال 1899 یانتی فریسه باران بو اودار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین