کد خبر: 28497 A

واکنش بازیگر مشهور به شایعه ابتلایش به عارضه فراموشی

واکنش بازیگر مشهور به شایعه ابتلایش به عارضه فراموشی

ستاره قدیمی سینما می‌گوید هنوز به طور رسمی و قطعی بازنشسته نشده‌ است.

ایران آرت: جک نیکلسون هنرپیشه معروف و 81 ساله‌ای که 12 بار کاندیدای اسکار شده و در سه مورد این مجسمه‌طلایی را به‌خانه برده است، هفته پیش گفت غیبت او در فیلم‌ها از سال 2010 به بعد تأییدی بر شایعات ابتلای وی به عارضه فراموشی که بارها شنیده شده، نیست و فقط خبر از عدم تمایل او به حضور در فیلم‌های روز و محیط فعلی سینما می‌دهد.

او که آخرین فیلم اکران شده‌اش "ازکجا می‌دانی؟" کار سال 2010 جیمز ال بروکس بوده، اضافه کرد: "من حتی به طور رسمی و قطعی بازنشسته هم نشده‌ام اما فیلمی را هم در دهه اخیر روبه‌روی خود ندیده‌ام که پرهیز از حضور در آن برایم غیرممکن باشد."

به گزارش روزنامه ایران، با این حال نیکولسون در حالی در اوایل شهریورماه امسال از بازسازی فیلم "تونی اردمن" و بواقع ساخت نسخه‌ای امریکایی از این فیلم پرجایزه و آلمانی کنار کشید که اخبار موافقت او با حضور در آن و ایفای نقش اصلی فیلم با وسعت در رسانه‌ها پخش شده بود.

در سال‌های اخیر حضور نیکولسون در مجامع هنری به برخی اجتماعات مانند جشن 40 ساله شدن "شو"ی تلویزیونی "نمایش زنده شنبه‌شب" منحصر شده است. او البته مثل همیشه اغلب بازی‌های خانگی تیم بسکتبال محبوبش، یعنی لس‌آنجلس لیکرز را هم از نزدیک دیده است.

هالیوود جک نیکلسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین