کد خبر: 28378 A

لیندا کیانی و شبنم فرشادجو به دنبال مهاجرت / عکس

لیندا کیانی و شبنم فرشادجو به دنبال مهاجرت / عکس

لیندا کیانی و شبنم فرشادجو در فیلمی درباره مشکلات زنان و مهاجرت نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ایران آرت: فیلمبرداری فیلم کوتاه "پلاک۹۷" به کارگردانی ساراغفوریان و بازی لینداکیانی و شبنم فرشادجو به پایان رسید.

شبنم فرشادجو در ارتباط با این فیلم کوتاه اظهار کرد: فیلمبرداری این فیلم کوتاه به تازگی به پایان رسیده و مراحل تدوین آن آغاز شده است.

وی در ادامه به خبرگزاری صبا گفت: مدت زمان این فیلم کمتر از ۲۰دقیقه است و من، لیندا کیانی و عسل حسینی سه بازگر خانم این فیلم هستیم و دو بازیگر آقا هم  در این فیلم نقش آفرینی می کنند. "پلاک۹۷" فیلمنامه بسیار جذابی داشت و همه صحنه ها در یک لوکیشن فیلمبرداری می شد.

photo_2018-11-12_12-48-17

فرشادجو اضافه کرد: این فیلم کوتاه در ارتباط با مشکلات زنان و مهاجرت آن هاست که در دهه های ۶۰،۵۰ و ۷۰روایت می شود.بسیار مینیمالیستی به داستان نگاه شده و فکر می کنم نتیجه خوبی داشته باشد و به احتمال زیاد فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه حضور داشته باشد.

photo_2018-11-12_12-48-19

او در خصوص علاقه خود به فیلم کوتاه توضیح داد: به کار کوتاه علاقه مندم چون بسیار جای مانور و حرفی برای گفتن دارد.من تاکنون ۶فیلم کوتاه بازی کردم و با توجه به موج جدید ترجیح می دهم تمرکزم را بیشتر بر روی این فیلم ها قرار دهم و در هرسال ۴یا ۵فیلم کوتاه در کارنامه کاری خود داشته باشم،چون هرکدام تجربه یک فیلم بلند را دارد و دوست دارم بیش از پیش در این حوزه فعالیت داشته باشم. 

همچنین فیلم کوتاه "پیاده" به کارگردانی شکوفا کریمی و تهیه کنندگی مهدی کرم پور با بازی شبنم فرشادجو،مهراوه شریفی نیا و... در سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد.

شبنم فرشادجو لیندا کیانی سارا غفوریان پلاک 97 عسل حسینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین