کد خبر: 28347 A

مهارتی که خاویر باردم و همسرش دارند

مهارتی که خاویر باردم و همسرش دارند

خاویر باردم می‌گوید او و همسرش در اینکه شخصیت‌ها را سر صحنه جا بگذارند مهارت دارند.

ایران آرت: خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز از سال ۲۰۱۰ ازدواج کرده اند و دو فرزند به نام های لئو (هفت ساله) و لونا (پنج ساله) دارند.آنها علاوه بر زندگی مشترک، در تعدادی فیلم نیز همکاری داشته اند. فیلم هایی همچون "ویکی،کریستینا،بارسلونا" که پنه لوپه موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل زن در سال ۲۰۰۸ شد و "پابلوی دوست داشتنی" محصول ۲۰۱۷ که خاویر باردرم نقش قاچاقچی مواد مخدر ، "پابلو اسکوبار" و پنه لوپه نقش همراه او، "ویرجینیا والئجو" که روزنامه نگار است را ایفا می کند. درحالی که آنها از کار کردن کنار یکدیگر لذت می برند، خاویر می گوید:" مهم است که از نقش های سختِ اینچنینی رها شویم."

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، باردم در مصاحبه ای با مجله "توتال فیلم" می گوید :" خیلی خوب است که پنه لوپه را سرصحنه داریم چراکه بچه ها را با خودمان سر لوکیشن می آوریم.این که هر کدام یک جای دنیا، جدا از هم مشغول به کار باشیم سخت است. اما باید بسیار مراقب باشید که هیچ یک از شخصیت ها را با خود به خانه نبرید. فکر می‌کنم ما در این مورد بسیار خوب باشیم.ما این کار را مدت زیادی انجام داده ایم."

آخرین پروژه ی این زوجِ برنده اسکار ، "همه می دانند" ساخته اصغر فرهادی است. فیلمی روانشناختی و هیجان انگیز به زبان اسپانیایی که  جشنواره ی فیلم کَن امسال را افتتاح کرد.با این حال خاویر اعتراف کرد که خاطرات کمتر گفته ایی از یکی از پروژه های گذشته شان به نام "خامون خامون "محصول ۱۹۹۲ دارد .

این بازیگر ۴۹ ساله به یاد می آورد :"من ۲۱ ساله بودم و آن اولین فیلم بزرگ من بود.در آن زمان پنه لوپه ۱۶ سال داشت و شخصیت او در فیلم کابوسی می دید  که من از تیر دروازه حلق آویز بودم،عریان،درست مانند یک تکه گوشت.پس من در وسط ناکجا آباد ،به صورت برهنه به دار آویخته شدم…آن هم در ماه دسامبر. سردم بود ،تحقیر شده بودم و احساسِ مزخرفی می کردم و با خودم می گفتم که برای چه باید بخواهم بازیگر بشم؟"

پنه لوپه کروز خاویر باردم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین