کد خبر: 28255 A

لوکیشن سریال "وست‌ورلد" در آتش سوخت

لوکیشن سریال "وست‌ورلد" در آتش سوخت

لوکیشن سریال "وست‌ورلد" و برخی دیگر از آثار سینمایی و تلویزیونی در آتش سوخت.

ایران آرت: محل فیلمبرداری سریال «وست‌ورلد» واقع در ناحیه «وسترن تاون»، «پارامونت رنچ» در آگورا هیلز کالیفرنیا روز جمعه طعمه‌ی شعله‌های آتش شد. سریال «وست‌ورلد» از «وسترن تاون» برای فیلمبرداری صحنه‌های «خیابان اصلی» استفاده می‌کرد. بخش‌هایی از این سریال در «ملودی رنچ» واقع در سانتا کلاریتا و نیز ایالت یوتا فیلمبرداری شده است.

به گزارش سی نما، این منطقه‌ی عمومی که اکنون بخشی از «سازمان پارک ملی» ایالات متحده است، از سالیان دور محل فیلمبرداری آثار متعدی بوده و اولین بار در سال ۱۹۲۷ توسط «پارامونت پیکچرز» آغاز به کار کرده است. فیلم‌های (Caught in the Draft) با بازی «باب هوپ»، «خانه روی برکه» (Lake House) با بازی «سندرا بولاک»، و سریال‌های «منتالیست» (Mentalist) و «علف» (Weeds) از این لوکیشن استفاده کرده‌اند.

سریال «پزشک دهکده» (Dr. Quinn Medicine Woman) دیگر سریالی است که در سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ در این ناحیه فیلمبرداری شد و پیش از آنکه این منطقه برای بازدید عموم آزاد شود، در دهه ۱۹۵۰ برای مسابقات اتومبیل‌رانی استفاده شده بود.

مناطق کالاباساس و آگورای شهر مالیبو در حال حاضر به سبب هجوم آتش در حال تخلیه بوده و بسیاری از چهره‌های سرشناس ساکن این شهر مجبور به ترک آن شده‌اند.

وست ورلد سریال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین