کد خبر: 28213 A

وحشت در سینماهای جهان با "فانوس دریایی"

وحشت در سینماهای جهان با "فانوس دریایی"

"فانوس دریایی" با بازی ویلم دافو و رابرت پتینسون سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

ایران آرت: رابرت اگرز کارگردان فیلم محبوب "ساحره" (The Witch) برای تولید فیلم ترسناک و فانتزی "فانوس دریایی" (The Lighthouse) بار دیگر با استودیوی A24 همکاری می‌کند. فیلمبرداری این فیلم سیاه و سفید با دوربین ۳۵ میلی متری و با بازی وایلم دافو و رابرت پتینسون به تازگی به پایان رسیده است.

به گزارش سی نما، "فانوس دریایی" به نویسندگی و کارگردانی اگرز، در مورد نگهبان سالخورده‌ی یک فانوس دریایی به نام "اُلد" (Old) در دهه ۱۸۹۰ و سواحل "نوا اکوشیا"ی کانادا است. دافو و پتینسون اخیراً در مصاحبه با مجله "اینترویو" تأیید کرده‌اند که فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده و در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

پتینسون با اشاره به مصائب فیلمبرداری برخی صحنه‌ها می‌گوید: تا به حال اینقدر دلم نخواسته بود یک کارگردان را با مشت بزنم. با اینکه رابرت [اگرز] را خیلی دوست دارم، اما در مقطعی که فیلمبرداری پیاده‌روی در ساحل تا پنج برداشت طول می‌کشید، می‌گفتم:"این دیگر چه وضعی است؟ احساس می‌کنم داری زیاده روی می‌کنی." و او پاسخ می‌داد: "البته که دارم زیاده‌روی می‌کنم." مثل شکنجه بود."

دافو اضافه می‌کند: "جالب اینجاست که هنگام فیلمبرداری "فانوس دریایی"، آنقدر شرایط سخت بود که من و [رابرت پتینسون] به جز صحنه‌های مربوط به فیلم به ندرت فرصت صحبت با یکدیگر را پیدا می‌کردیم."

فیلم ترسناک ویلم دافو رابرت پتینسون فانوس دریایی رابرت اگرز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین