کد خبر: 28142 A

فیلمی که ناتالی پورتمن را متعجب کرد

فیلمی که ناتالی پورتمن را متعجب کرد

ناتالی پورتمن گفت: فکر می‌کردم "قوی سیاه" قرار است یک فیلم مستند درام باشد.

ایران آرت: ناتالی پورتمن با بازی در فیلم "قوی سیاه" (Black Swan) برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد اما نسخه نهایی آن فیلم به هیچ وجه آن چیزی نبوده که او به هنگام فیلمبرداری "متیو لایبتیک" و کارگردانی "دارن آرونوفسکی" تصور می‌کرده است. او اخیراً در مصاحبه با "ونتی فر" فاش کرده است که نسخه اکران شده "قوی سیاه" او را به تعجب واداشته به این علت که آرونوفسکی اجازه نداده که او تصور کند درحال تولید یک اثر ترسناک روانشناسانه‌اند.

پورتمن می‌گوید: "وقتی که کات نهایی فیلم را دیدم کاملاً غافلگیر شدم. فکر می‌کردم فیلمی تقریباً مستند گونه را می‌سازیم، بعد که فیلم را تماشا کردم فهمیدم که فیلم یک تریلر است. آنجا بود که فهمیدم فیلم مدیوم کارگردان است و شما به عنوان بازیگر نمی‌دانید اوضاع از چه قرار است و اینکه به چه مسیری هدایت می‌شوید."

به گزارش سی نما، پورتمن از نتیجه نهایی فیلم "قوی سیاه" ناراضی نیست، و اکنون که سال‌ها از تولید فیلم گذشته هنوز از آن به عنوان خاطراتی خوشی یاد می‌کند. او می‌گوید: "به چند دلیل تجربه شگفت‌انگیزی بود. همیشه رقص را خیلی دوست داشتم. این هنر بیش از بقیه مرا تحت تأثیر قرار می‌دهد، و احساساتی را منتقل می‌کند که مدیوم‌های دیگر نمی‌توانند. دارن کارگردانی فوق‌العاده‌ای بود. او نظرات مرا مشتاقانه می‌شنید."

"قوی سیاه" دومین نامزدی اسکار پورتمن را به همراه داشت. او پس از پروژه‌ی آرونوفسکی در سال ۲۰۱۷ نیز با فیلم "جکی" نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد.

پورتمن ماه آینده با فیلم "واکس لاکس" (Vox Lux) به کارگردانی "بریدی کوربه" که ۷ دسامبر به صورت محدود اکران می‌شود، وارد رقابت اسکار خواهد شد.

 

ناتالی پورتمن دارن آرنوفسکی اسکار 20019 قوی سیاه متیو لیبیتیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین