کد خبر: 28126 A

هیچ‌کس "مومیایی" را دوست ندارد / حراج ساتبیز ناکام در فروش پوستر اصیل فیلم کلاسیک "مومیایی"

هیچ‌کس "مومیایی" را دوست ندارد / حراج ساتبیز ناکام در فروش پوستر اصیل فیلم کلاسیک "مومیایی"

پوستر کمیاب فیلم ترسناک "مومیایی" در حراج آنلاین خریداری پیدا نکرد.

ایران آرت: پوستر اصیل و کمیاب فیلم کلاسیک ترسناک "مومیایی" که پیش بینی شده بود رکورد قیمت پوستر یک فیلم را در حراجی بشکند، درحالی که مبلغ پیشنهادی آن حداقل ۹۵۰ هزار یورو بود تا آخرین روز حراج آنلاین که چهارشنبه ۳۱ اکتبر بود به فروش نرفت.

به گزارش مهر، پیش از این خانه حراج ساتبیز پیش بینی کرده بود این اثر که یکی از سه نمونه به جا مانده از پوستر اصلی لیتوگرافی فیلم از سال ۱۹۳۲ است بالاتر از ۱.۵ میلیون دلار فروخته شود. خانه حراج ساتبیز در بیانیه ای در این باره گفت: متاسفانه این اثر، خریداری در حراج آنلاین که روز چهارشنبه ۳۱ اکتبر (۹ آبان) مهلت آن به پایان رسید پیدا نکرد اما به هیچ وجه از اهمیت این اثر کاسته نشده است.

این خانه حراج در تشریح پوستر فیلم "مومیایی" چنین گفته است: این پوستر یکی از کمیاب ترین و تحسین شده ترین پوسترهای فیلم موجود و یک نمونه مهمِ طراحی گرافیک در عصر طلایی سینمای وحشت است.

این پوستر بیش از ۲۰ سال پیش با قیمت ۴۵۳۵۰۰ دلار رکوردی را در قیمت پوستر ثبت کرده بود هر چند سال گذشته پوستر فیلم "دراکولا" این رکورد را با ثبت قیمت ۵۲۵۸۰۰ دلار جا ‌به ‌جا کرد.

"مومیایی" به کارگردانی کارل فروند یکی از اولین فیلم های ژانر وحشت تاریخ سینماست که در سال ۱۹۳۲ با بازی بوریس کارلوف در نقش اصلی ساخته شد.

حراج ساتبی حراج ساتبیز پوستر فیلم مومیایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین