کد خبر: 2798 A

«مری پاپینز»، یکی از محبوب‌ترین قصه‌های تاریخ را بازسازی می‌کند

امیلی بلانت منهای چتر به اضافه مریل استریپ!

امیلی بلانت منهای چتر به اضافه مریل استریپ!

استودیوی دیزنی با انتشار نخستین تصویر از امیلی بلانت در دنباله جدید فیلم «مری پاپینز» هوادارانش را غافلگیر کرد.

ایران‌آرت: استودیوی دیزنی با انتشار نخستین تصویر از امیلی بلانت در دنباله جدید فیلم «مری پاپینز» هوادارانش را غافلگیر کرد. فیلم سینمایی «مری پاپینز برمی‌گردد» این روزها به کارگردانی راب مارشال و با بازی بلانت ۳۴ ساله در نقش شخصیت محبوب مجموعه قصه های پی. ال. ترورس رمان نویس بریتانیایی استرالیایی تبار مقابل دوربین رفته است. تصویر منتشر شده پاپینز را از پشت سر در یکی از خیابان های لندن در فصل پاییز نشان می دهد، در حالی که کلاهی تمام سرش را پوشانده و پالتویی مد روز به رنگ آبی و بنفش به تن دارد و چمدان طرح دارش هم در دستانش است.

تنها وسیله ای که به نظر می آید جا مانده، چتر معروف پرستار عجیب و غریب داستان است که آن هم احتمالا جایی در چمدان پاپینز جا خوش کرده است. نخستین بار، جولی اندروز نقش پاپینز را در فیلم ۱۹۶۴ رابرت استیونسن ایفا کرد که جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برایش به ارمغان آورد و در رتبه بندی مجله «پریمر» جزو صد شخصیت برتر تاریخ سینما قرار گرفت.

راب مارشال که اخیرا فیلم فانتزی «در جنگل» را با همکاری استودیوی دیزنی مقابل دوربین برده بود، کارگردانی این پروژه را به عهده دارد. همچنین علاوه بر بلانت، ستاره هایی همچون مریل استریپ در نقش تاپسی، دختر عموی مری و کالین فرث در نقش ویلیام ویترال ویلکینز بازی خواهند کرد و این در حالی است که شخصیت تاپسی در فیلم کلاسیک دیزنی حضور نداشت.

دنباله جدید «مری پاپینز» از ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ در سینماهای سراسر دنیا روی پرده می رود.

اولین تصویر امیلی بلانت در نقش «مری پاپینز» رونمایی شد

 

 

مریل استریپ فیلم مری پاپینز امیلی بلانت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین