کد خبر: 27966 A

رازهای تناسب اندام 11 ستاره هالیوود / عکس‌ها

رازهای تناسب اندام 11 ستاره هالیوود / عکس‌ها

مدل‌ها و بازیگران سینما برای حفظ تناسب اندام خود از شگردهای مختلفی استفاده می‌کنند.

ایران آرت: در طی سال‌های گذشته، مجله ووگ بریتانیا، مطالب بسیاری در مورد رازهای زیبایی، تناسب اندام و سلامت بازیگران، مدل‌ها، موزیسین‌ها و دیگر چهره‌های مشهور، به همراه توصیه‌هایی برای پیمودن این مسیر، منتشر کرده است. به گزارش مجله مدوپیا، در اینجا رازهایی در مورد چگونگی حفظ تناسب اندام آن‌ها، از دویدن‌های کارلی کلاس گرفته تا علاقه‌ی کیت هادسون به رقص‌های هوازی، را خواهیم آورد.

1. کیت هادسون

1

من عاشق پیلاتس هستم، این ورزش بسیار وسیع است، می‌توانید کارهای بسیار زیادی در آن انجام دهید. عاشق نیرو و کششی هستم که به بدن می‌دهد. من در این ورزش هرکاری می‌توانم انجام دهم، همه چیز را امتحان می‌کنم، اما همیشه نهایتا به رقص‌ هوازی موردعلاقه‌ام برمی‌گردم.

کارهایی که در این ورزش می‌توان انجام داد، بسیار جذاب‌تر از وزنه زدن هستند. اگرچه هر چند وقت یکبار وزنه زدن هم چندان بد نیست. من گاهی به مسابقات دوره‌ای که در لس‌آنجلس برگزار می‌شود، می‌روم و به دلیل اینکه مسیر دویدن کوتاه و سخت است و مسابقات مهیج هستند، دوستش دارم. بعد از انجام این ورزش‌ها بهترین حس را خواهید داشت.

2. کامیلا کابیو

2

من اصلا در حفظ تناسب اندام خوب نیستم، اما همیشه در حال دویدن و حرکت هستم. برنامه‌ای که هر شب اجرا می‌کنم فوق‌العاده پرتحرک است و من در آن، مدام در حال رقصیدن و پریدن هستم!

3. مایا جاما

3

من اغلب در خانه در حال قصیدن هستم. به محض بیدار شدن از خواب رادیو را روشن می‌کنم و می‌رقصم. اگر احساس کسالت داشته باشم با وزنه و همچنین گاهی با وزنه پا می‌رقصم. در هر حال من آدم پرتحرکی هستم و مدام در حال رفتن ازکاری به کار دیگر. در غیر اینصورت تنبل و بی تحرک‌ام و از دستگاه‌های داخل باشگاه استفاده می‌کنم.

در حال حاضر می‌خواهم که پاهای خود را تقویت کنم زیرا بیشتر ساعات در داخل خانه و ماشین هستم و کم راه می روم و در خانه هم پله ندارم. وقت زیادی برای رفتن به کلاس‌های ورزشی ندارم اما سعی دارم که منظم باشم و مانند آدم‌های سالم هر روز 5 صبح به باشگاه بروم.

4. کیت وینسلت

4

من بدنسازی می‌کنم اما نه از روی علاقه! همچنین یوگای قدرتی و ورزش با میله انجام می‌دهم و عاشق هر دو هستم. از آنجایی که یک سگ دوست‌داشتنی دارم که نیاز به پیاد‌روی دارد،بسیار راه می‌روم.

5. کارلی کلاوس

5

من در مسابقه‌ی ماراتونی در شهر نیویورک شرکت کرده‌ام که چالشی جدید برای بدن و ذهنم بود. ناامید نباشید؛ اگر من بتوانم انجامش دهم، همه می‌توانند. قسم می‌خورم که هیچ‌وقت در زندگی‌ام دونده نبوده‌ام، دویدن در یک ماراتون دیوانه‌وارترین کاری بود که می‌توانستم انجام دهم، اما با تمرین کردن، همه چیز ممکن است، به شما قول می‌دهم. دویدن ورزشی است که درگیرش شده‌ام. همچنین ورزش‌های سبک قدرتی با تعداد دفعات تکرار زیاد و با استفاده از وزنه‌های مختلف که باعث به وجود آمدن عضله‌های بلند و لاغر می‌شود، را دوست دارم.

6. ماریا بورگس

6

من بسیار ورزش می‌کنم. واقعا به آن علاقه‌مندم، و در تلاشم تا تغذیه‌ی سالمی هم داشته باشم هرچند که طرفدار سالاد نیستم. واقعا رقصیدن را دوست دارم و در نتیجه به زومبا علاقه دارم. همچنین بوکس، یوگا و دیگر ورزش‌ها را هم انجام می‌دهم. همراه کردن این ورزش‌ها با هم بسیار جالب است.

7. کریستی تورلینگتون

7

من دویدن را به خاطر پروژه‌ی “Every Mother Counts” شروع کردم. فاصله، سد بزرگی در برابر زنان در جهت دسترسی به مراقبت‌های پزشکی در سراسر جهان است، بنابراین، تنها آگاهی رسانی و تامین سرمایه کافی نبود، بلکه وجود ارتباطی مستقیم با هدف ما در مسیر آگاه سازی عموم در جهت جلوگیری از مرگ و میر ناشی از زایمان، نیاز بود. بنابراین وقتی من تمرین دو می‌کنم و یا در مسابقه‌ای شرکت می‌کنم، دغدغه‌ام این مسئله است.

دویدن حتی اگر حرفه‌ای باشید، دشوار است زیرا به فاکتورهای بسیار زیادی مانند وضعیت هوا، کیفیت خواب شبانه، غذایی که خورده‌اید و وضعیت جسمی، وابستگی دارد. هر مسابقه‌ای، مانند تولد، کاملا با دیگری تفاوت دارد و نتیجه آن نامعلوم است.

8. ال فانینگ

8

من وقتی که در خانه هستم، تمرین بیشتری انجام می‌دهم. در واقع این بخشی از کارهای روزمره‌‌ام است، زیرا در خانه ورزش کردن بسیار آسان‌تر است. من به مدتی طولانی باله انجام می‌دادم، که به نظرم بهترین ورزش است. به تازگی بوکس را شروع کرده ام و به نظرم بسیار ورزش جالبی است.

9. بلا حدید

9

با توجه به برنامه‌های من، ورزش کردن سخت است. هر وقت که جایی می‌روم درخواست یک جفت کفش ورزشی می‌کنم. همیشه چیزی را فراموش می‌کنم که همراه ببرم. زمانی که در خانه هستم دوست دارم تمرین شدیدتری نسبت به معمول، انجام دهم. همیشه وقتی در شهر باشم، مربی‌ام تماس می‌گیرد. فعالیت‌های روزانه معمولا بدنم را روی فرم نگه می‌دارد اما هنگام سفر بسیار بد و ناسالم غذا می‌خورم و در این مورد چاره‌ای ندارم.

10. شریل ان کول

10

“تریسی اندرسون” سرویس ورزشی آنلاینی دارد که بی‌نظیر است. من فضایی در خانه دارم که گرمش می‌کنم و در آنجا به روش تریسی اندرسون ورزش می‌کنم. زمانی که در آمریکا زندگی می‌کردم همیشه به برنتوود می‌رفتم و به باشگاه او سر می‌زدم، اما این سرویس بسیار عالی است. زیرا به راحتی می‌توانید در خانه آن را انجام دهید.

11. وینی هارلو

11

من در لندن تعداد زیادی مربی دارم، از ورزش هوازی متنفرم اما در حال حاضر مجبورم به مقدار زیادی انجامش دهم اما واقعا دوستش ندارم. من وزنه‌برداری را ترجیح می‎دهم. اگر با مربی جدیدی آشنا شوم همیشه اطلاع می‌دهم که از ورزش کششی خوشم می‌آید و اگر تنها مجبورم کنند که دستانم را بالای سرم ببرم وچند ثانیه همانجا نگه دارم، مربی‌ام را عوض می‌کنم. وقتی جوان‌تر بودم باله کار می‌کردم و هنوز هم بعد از تمرینات بدسازی، حرکات کششی انجام می‌دهم.

بلا حدید کیت وینسلت کیت هادسون ال فانینگ وینی هارلو کامیلا کابیو شریل ان کول کریستی تورلینگتون ماریا بورگس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین