کد خبر: 27965 A

فیلم شکسپیر ساخته می‌شود / معرفی بازیگر نقش اصلی

فیلم شکسپیر ساخته می‌شود / معرفی بازیگر نقش اصلی

کنث برانا در فیلمی به کارگردانی خودش نقش شکسپیر را بازی می‌کند.

ایران آرت: کمپانی سونی پیکچرز کلاسیکس به حقوق جهانی All Is True ساخته‌ کنث برانا دست یافته که درامی درباره دوره کوتاهی از سال‌های پایانی زندگی ویلیام شکسپیر است. برانا در نقش این نمایشنامه‌نویس مشهور در کنار جودی دنچ و ایان مک‌کلن بازی کرده و آنرا کارگردانی می‌کند. این فیلم به مدت یک هفته از ۲۱ دسامبر در سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس به اجرا در می‌آید و سال ۲۰۱۹ اکران می‌گردد. 

به گزارش سینماگیمفا، بن التون این فیلم را قلم زده و سال ۱۶۱۳ را توصیف کرده که شکسپیر بعنوان بزرگترین نویسنده زمان‌ خود شناخته شده است. اما فاجعه زمانی پیش می‌آید که تئاتر مشهور Globle با خاکستر یکی می‌شود.

شکسپیر، ناامید از همه جا به استراتفرد باز می‌گردد جایی که با گذشته‌ دردناک و خانواده‌ای که ترکش کرده، مواجه می‌شود. او از مرگ تنها پسرش، همنت، غمگین است و سعی بر بهبود رابطه‌اش با همسر و دخترانش دارد. وی مجبور می‌شود به بررسی شکست‌هایش بعنوان همسر و پدر بپردازد. مک‌کلن نقش Earl Of Southampton را بازی می‌کند.

تامار توماس و تد گاگلیانو تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم جودی هافلاند، مت جنکینز، بکا کواسیک و لورا برویک هستند.

برانا برای به اجرا درآوردن کارهای شکسپیر روی صحنه شناخته شده است و نامزد بهترین کارگردان و بهترین بازیگر در سال ۱۹۹۰ برای هنری پنجم و سال ۱۹۹۷ برای هملت شد. او اقتباس‌های Much Ado About Nothing, Love’s Labour’s Lost و As You Like It را کارگردانی کرده است.

ویلیام شکسپیر ایان مک کلن سونی پیکچرز کلاسیکس کنث برانا جودی جنچ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین