کد خبر: 27932 A

نفش اول مرد مقدمه "بازی تاج و تخت" پیدا شد

نفش اول مرد مقدمه "بازی تاج و تخت" پیدا شد

پایلوت "بازی تاج و تخت" وقایع هزاران سال قبل از سریال اصلی را روایت می‌کند.

ایران آرت: شبکه HBO «جاش وایت‌هَوْس» را به عنوان بازیگر نقش اول پایلوت پیش‌درآمد «بازی تاج‌وتخت» به نویسندگی «جین گلدمن و جورج آر.آر. مارتین انتخاب کرد. روز گذشته اعلام شده بود که «نایومی واتس» هم در اپیزود آزمایشی سریال نقش شخصیتی را بازی می‌کند که سال‌هاست رازی شیطانی را مخفی می‌کند.

به گزارش سی نما، وایت‌هوس یک بازیگر بریتانیایی است که سابقه بازی در «روح شمالی» (Northern Soul) و اخیراً «کارگر خوشحال» (The Happy Worker) به کارگردانی «دووین دانام» را دارد. وی به زودی در فیلم موزیکالی به نام «دختر صحرا» (Valley Girl) برای استودیوی MGM در مقابل «نیکلاس کیج» جلوی دوربین می‌رود. او در حال حاضر سریال «پلدارک» (Poldark) را در شبکه BBC روی ایر دارد.

شبکه HBO در مورد داستان و نقش‌های دیگر این سریال توضیحی ارائه نکرده است. این سریال که با تأیید مارتین «شب طولانی» (The Long Night) نام خواهد داشت، وقایع هزاران سال قبل از سریال «بازی تاج‌وتخت» را روایت می‌کند.

گلدمن شورانر سریال خواهد بود و در کنار مارتین به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت می‌کند. دیگر تهیه‌کنندگان این مجموعه «جیمز فرل» و «جیم دنجر» از استودیوهای BBC بوده و چنانکه پیش‌تر اعلام شده «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس» نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» مشارکتی در این پروژه نخواهند داشت.

بازی تاج و تخت مقدمه بازی تاج و تخت جاش وایت هوس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین