کد خبر: 27883 A

دیزنی با پلنگ سیاه به دنبال تسخیر اسکار

دیزنی با پلنگ سیاه به دنبال تسخیر اسکار

کمپانی والت دیزنی فیلم‌های اسکاری خود را معرفی کرد.

ایران آرت: کمپانی والت دیزنی فهرست رسمی فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که برای رقابت اسکار ۲۰۱۹ پیشنهاد داده شده را منتشر کرد. شهریور ماه امسال بود که دیزنی رسماً کمپین تبلیغاتی فیلم «پلنگ سیاه» Black Panther را برای حضور در رقابت اسکار سال جاری آغاز کرد و این فیلم را برای حضور در ۱۶ بخش این مراسم پیشنهاد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دیزنی فیلم‌هایی چون؛ «پلنگ سیاه»، «جنگ جویان؛ جنگ بی نهایت»، انیمیشن «رالف اینترنت را خراب می‌کند»، انیمیشن «شگفت انگیزان ۲»، فیلم «مری پاپینز باز می‌گردد» و انیمیشن کوتاه بائو «Bao» را برای رقابت اسکار ۲۰۱۹ در نظر گرفته و تبلیغات برای حضور این محصولات خود را در بخش‌های مختلف این مراسم آغاز کرده است.

با این حال فیلم Black Panther که با استقبال منتقدان و تماشاگران مواجه شده بود، اولویت بیشتری نسبت به فیلم دیگر دنیای سینمایی مارول برای کمپانی دیزنی دارد و این فیلم را در بخش‌هایی چون بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر می‌توانیم مشاهده کنیم.

اما در مقابل فیلم «جنگ جویان؛ جنگ بی نهایت» تنها برای رقابت در بخش بهترین جلوه‌های ویژه پیشنهاد شده است که در این بخش نام فیلم «پلنگ سیاه» نیز دیده می‌شود. اگرچه بخش زیادی از این فهرست قابل پیش‌بینی و پیش از این منتشر شده بود، اما بسیاری از طرفداران امید داشتند تا دیزنی "جاش برولین" بازیگر نقش تانوس را برای بهترین بازیگر نقش مکمل به آکادمی اسکار پیشنهاد دهد که ظاهراً در این بخش نیز بازیگران فیلم Black Panther اولویت بیشتری دارند.

این در حالی است که نام انیمیشن «شگفت انگیزان 2»، انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند و فیلم مری پاپینز بازگشت، نیز در بخش‌های پیشنهادی بسیاری دیده می‌شود که ظاهرا دیزنی امید زیادی به موفقیت این محصولات دارد.

فهرست نهایی نود و یکمین دوره اسکار در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۲ بهمن امسال) منتشر خواهد شد و برنده آن قرار است در مراسم امسال که در ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ (۵ اسفند امسال) برگزار می‌شود، معرفی گردد.

اسکار دیزنی شگفت انگیزان 2 پلنگ سیاه انتقام جویان: جنگ ابدیت رالف خرابکار 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین