کد خبر: 27689 A

قهر پانته‌آ بهرام و تغییر پایان‌بندی سریال "دلدادگان" / عکس

قهر پانته‌آ بهرام و تغییر پایان‌بندی سریال "دلدادگان" / عکس

منوچهر هادی اعلام کرد که پانته‌آ بهرام در سکانس‌های پایانی "دلدادگان" حاضر به همراهی با آنها نشده است.

ایران آرت: قسمت پایانی سریال "دلدادگان" شب گذشته از شبکه سه سیما روی آنتن رفت که پایان‌بندی آن با انتقاداتی از سوی مخاطبان این سریال همراه شد. با توجه به واکنش‌هایی که امروز عوامل سریال به انتقادات نشان دادند، به نظر می‌رسد که عدم پرداخت دستمزد پانته‌آ بهرام و کناره‌گیری این بازیگر باعث شده پایان‌بندی سریال تغییر کند و مخاطبان به پایان آن انتقاد کنند.

به گزارش ایران آرت، در پاسخ به انتقادات مخاطبان سریال "دلدادگان" ابتدا پانته‌آ بهرام با انتشار پستی اعلام کرد که پایان‌بندی سریال به دلیل بدقولی صداوسیما و مسائل مالی تغییر کرده است (اینجا) و در ادامه شاهرخ استخری از اختلافات پیش آمده بین پانته‌آ بهرام با عوامل سریال در روزهای پایانی پرده برداشت. (اینجا)

اما پست جدیدی که منوچهر هادی منتشر کرده، حقایق بیشتری در مورد اختلافات پیش آمده بین پانته‌آ بهرام و عوامل سریال را فاش کرده است. منوچهر هادی با بیان اینکه صداوسیما هیچ سانسوری در قسمت‌های پایانی اعمال نکرده، در بخش دیگری از صحبتهایش اشاره کرده که یکی از بازیگران سریال (پانته‌آ بهرام) در فینال کار با آنها همراه نبوده و آنها مجبور شده‌اند فیلمنامه را تغییر بدهند.

منوچهر هادی در بخشی از پستی که در واکنش به انتقادات مخاطبان منتشر کرده، در مورد پایان‌بندی سریال توضیح داده است: "نکته بعدی اینکه صدا و سیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته. حتی یک فریم. یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد. که دلیل آن را تهیه کننده توضیح خواهند داد. و تلاش من و نویسنده هم موثر واقع نشد. ایشان را قضاوت نمیکنم ولی ما مجبور شدیم فیلمنامه رو تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسه و ما بگیریم همین بود. بی نهایت از بازی بازیگرانم راضی ام. ایکاش این بازیگر توانا و مستعد کار رو ترک نمی‌کرد و ما نیز فینال بهتری رو تقدیم میکردیم. اینکه افسانه باید با امیر روبرو میشد. در نسخه اصلی فیلمنامه موجوده و ابتدایی ترین اصل در داستان ما تقابل این دو کاراکتر بوده که در نبود بازیگر مذکور امکانش میسر نبوده .

درنهایت ممنونیم از همراهی شما عزیزان. به شخصه از مخاطبین عزیز و فرهیخته که احیانا فینال کار آنچنان که باید مورد پسندشان نبود. عذرخواهی میکنم ولی بدانید که من و تمام عوامل در نبود این بازیگر تمام تلاشمان راکردیم.

حتما این بازیگر محترم هم دلایلش برای ترک کار از نظر خودشون کافی بوده ولی کلیه عوامل فیلم با شرایط خیلی سخت تر از ایشان با عشق و علاقه و تعصب به کارشون ایستادند در کنار هم و کارشونو ترک نکردند و به اتمام رسوندند.

بابک کایدان عزیز و مهدی محمد نژادیان نازنین من ممنون شما هستم وامیدوارم خیلی زود با قلم توانای شما کار دیگری رو جلوی دوربین ببرم."

Untitled

منوچهر هادی پانته آ بهرام شاهرخ استخری سریال دلدادگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین