کد خبر: 27684 A

سفر برد پیت و ریچل وایس به جنگ جهانی اول

سفر برد پیت و ریچل وایس به جنگ جهانی اول

برد پیت و ریچل وایس به پیش‌درآمد "کینگزمن" می‌پیوندند.

ایران آرت: دو ستاره هالیوود بزرگ دیگر به دنیای "کینگزمن" ملحق می‌شوند. بنابر نوشته دت هشتگ شو، برد پیت و ریچل وایس در حال مذاکره برای اضافه شدن به فیلم "کینگزمن: بازی بزرگ" (Kingsman: The Great Game) پیش‌درآمد سری فیلم‌های کنونی هستند. هنوز قراردادی به امضاء نرسیده اما انتظار می‌رود وایس در نقش "پالی" پرستار کنراد (هریس دیکرسون) بازی کند و پیت گزینه اصلی ایفای نقش "گریگوری راسپوتین" باشد.

به گزارش سی نما، پالی زنی بی‌باک توصیف شده که نقش مهمی در پرورش کنراد ایفا کرده و ترسی از درگیری با پدرش "دوک آکسفورد" (رالف فاینز)‌ ندارد. راسپوتین نیز یک شخصیت جنجالی در روسیه بود که پس از مداوای بیماری هموفیلیای الکسی فرزند پسر نیکلای دوم صاحب نفوذی قابل توجه می‌شود. این فیلم بنابر گزارشات رسیده، بر روش‌های دغل‌بازانه و ماکیاولیایی راسپوتین متمرکز خواهد بود. ظاهراً هنوز مذاکرات با پیت انجام نشده اما او گزینه اول فهرست استودیوی فاکس است.

عنوان احتمالی پیش‌درآمد "کینگزمن" طبق شایعات "بازی بزرگ" خواهد بود و داستان آن در دهه ۱۹۱۰ و سال‌های جنگ جهانی اول اتفاق می‌افتد. گفته می‌شود "کینگزمن ۳" بنای اسپین‌آف‌های دیگر استودیو را می‌گذارد و دو کاراکتر اصلی جدید را معرفی می‌کند. آن فیلم بلافاصله پس از "بازی بزرگ" فیملبرداری می‌شود اما تنها قطعه از پازل "کینگزمن"هایی که در حال توسعه‌اند نیست.

با پایان یافتن سه‌گانه اصلی، "متیو وان" کار خود بر روی اسپین‌آف‌ها با تمرکز بر شاخه آمریکایی "کینگزمن" که در "دایره طلایی" (Kingsman: The Golden Circle) معرفی شدند را از سر می‌گیرد و به این ترتیب انتظار می‌رود چنینگ تیتوم، جف بریجز و هالی بری نقش‌های قبلی خود را تکرار کنند.

علاوه بر این، سریال تلویزیونی "کینگزمن" نیز در دست ساخت است و تنها اطلاعات موجود از آن این است که در قالب ۸ اپیزود پخش می‌شود.

"کینگزمن ۳" در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود و تاریخ دقیق اکران دنباله «بازی بزرگ» هنوز مشخص نیست.

برد پیت ریچل وایس کینگزمن کینگزمن 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین