کد خبر: 27682 A

کنایه شاهرخ استخری به پانته‌آ بهرام / ای کاش می‌ماندید تا پایان "دلدادگان" بهتر می‌شد

کنایه شاهرخ استخری به پانته‌آ بهرام / ای کاش می‌ماندید تا پایان "دلدادگان" بهتر می‌شد

حواشی پایان‌بندی بحث‌برانگیز سریال "دلدادگان" همچنان ادامه دارد.

ایران آرت: در حالیکه پانته‌آ بهرام اعلام کرد پایان‌بندی سریال "دلدادگان" دچار سانسور شده و عواملی همچون بدقولی صداوسیما و مسائل مالی باعث تغییر سرنوشت شخصیت "افسانه" شده، شاهرخ استخری بازیگر نقش "هاتف" دلیل دیگری را برای پایان بحث‌برانگیز این سریال برشمرده است.

به گزارش ایران آرت، شاهرخ استخری با انتشار پستی اعلام کرد که مردم حق دارند بدانند پایان‌بندی سریال سلیقه تیم "دلدادگان" و حتى سازمان صدا و سیما نبوده است. او در بخشی دیگر از این پست خطاب به پانته‌آ بهرام نوشته است" ای کاش می‌ماندید و همه تیم با هم پایان بهتری برای سریال رقم می‌زدیم!" 

پستی که شاهرخ استخری به اشتراک گذاشته به شرح زیر است: 

"ارغوان نباید تیر میخورد ،خانم بهرام نازنین درست میگن ، یه سه تا نقطه هم آخر جملشون گذاشتن که اگه اجازه بدین یکى از اون نقطه ها رو هم من بگم، بله قرار بود افسانه توسط هاتف کشته بشه ولى ٢ تا صداى شلیک شنیده میشد که یکیش گلوله نا قابلى بود که افسانه به هاتف میزد.. قضاوت نمیکنم شمارو خانم بهرام، اى کاش میموندین و همه ى تیم با هم پایان بهترى رو براى سریالى که مردم دوست داشتن رقم میزدیم، احساس کردم مردم حق دارن بدونن این پایان، سلیقه تیم دلدادگان و حتى سازمان صدا و سیما نبود."

سریال "دلدادگان" به کارگردانی منوچهر هادی در سه فصل تولید شد که قسمت پایانی آن شب گذشته به روی آنتن شبکه سه سیما رفت. 

Untitled

منوچهر هادی پانته آ بهرام دلدادگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین