کد خبر: 27669 A

اکران محدود فیلم جدید اسکورسیزی / تصمیم عجیب نتفلیکس

اکران محدود فیلم جدید اسکورسیزی / تصمیم عجیب نتفلیکس

نتفلیکس از اکران محدود فیلم "مرد ایرلندی" خبر داد.

ایران آرت: پل شریدر اعلام کرد که نتفلیکس تنها مدت دو هفته "مرد ایرلندی" ساخته مارتین اسکورسیزی را در سینما اکران خواهد کرد.

شریدر عقیده دارد مدیران نتفلیکس نمایش عمومی محصولاتشان برای آنها اهمیت ندارد. پل شریدر و مارتین اسکورسیزی از زمان تولید "راننده تاکسی" رفقای خوب یکدیگر هستند. بنابراین شریدر در جریان جزئیات تولید "مردایرلندی" قرار دارد.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، او در مصاحبه‌ایی اخیرا اعلام کرد: نهایت دو هفته. فیلم اسکورسیزی می‌تواند فرصت نمایش داشته باشد. نتفلیکس به فرصت نمایش عمومی فیلم‌ها اهمیت نمی‌دهد. استودیوها در حال فروپاشی هستند.نتفلیکس یک الگوی نو است.

و در ادامه افزود: نتفلیکس مساله بودجه فیلم‌ها را نیز تغییر داده است. از سال‌های ۱۹۷۰ بسیاری از فیلم‌ها با فروش حق پخش کشورهای خارجی شان تامین سرمایه می‌شدند. شما پخش یک منطقه‌ایی را می‌فروختی. پولی بدست می‌آوردی.اما کمپانی‌های آمازون و نتفلیکس نیازی به منطقه‌ها ندارند. آنها تمام دنیا را می‌خواهند و تمام.بنابراین وقتی شما در نتفلیکس کار می‌کنی، آنها دنیا را در اختیار دارند.بحث سود مالی و جدول فروش مطرح نیست. سرمایه را در اختیارتان قرار می‌دهند. مارتین اسکورسیزی برای مرد ایرلندی ۱۴۰ میلیون دلار گرفت.

این در حالی است که کمپای نتفلیکس هنوز هیچ تاریخی را برای اکران عمومی فیلم "مرد ایرلندی" اعلام نکرده است و مارتین اسکورسیزی هنوز درگیر مراحل فنی است.

پل شریدر امسال "اولین اصلاح شده" را در مقام کارگردان داشت که با تحسین منتقدان روبه رو شد.

مارتین اسکورسیزی نتفلیکس مرد ایرلندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین