کد خبر: 27390 A

پایان سریال محبوب تلویزیون پس از 6 سال

پایان سریال محبوب تلویزیون پس از 6 سال

شبکه نتفلیکس پس از 6 سال پایان سریال "نارنجی سیاه جدید است" را اعلام کرد.

ایران آرت: سریال "نارنجی سیاه جدید است" که در آستانه پخش هفتمین فصلش از شبکه نتفلیکس است پس از این فصل به پایان خواهد رسید. سازندگان و عوامل فیلم روز چهارشنبه این خبر را در پستی ویدیویی اعلام کردند.

شبکه نتفلیکس در سال 2016 پیش از پخش فصل چهارم، این سریال را برای سه فصل تمدید کرده بود با شرط اینکه جنجی کوهان سازنده این سریال تا پایان فصل هفتم در نقش خود باقی بماند. این سریال محبوب ماجرای زندانیان زندان امنیت پایین لیچفیلد را دنبال می‌کند که بسیاری از آن‌ها در پایان فصل ششم به زندانی بسیار امنیتی منتقل
می‌شوند.

به گزارش سی نما، کوهان در این رابطه گفت: پس از هفت فصل زمان آن رسیده که از زندان آزاد شویم. من برای همه زنان گردن کلفت زندان لیچفیلد و همه‌ی دست اندرکارانی که در ساخت سریال دست داشتند، دلتنگ خواهم شد. قلب من نارنجی رنگ است که در سیاهی ناپدید می‌شود.

بازیگرانی مثل تیلور سیلینگ، اوزو آدوبا، کیت مولگرو، لارا پرِپون، لاورن کاکس، دنیل بروکس، سلنیس لیوا، جکی کروز، لی دلاریا، آدرین سی. مور، الیزابت رودریگز، مایکل هارنی، نیک سندو و … در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند. سازنده این سریال کوهان بوده که از روی کتابی به همین نام نوشته پایپر کرمان اقتباس شده است.

این سریال از زمان شروع نظرات مثبت زیادی از منتقدان دریافت کرده است، این سریال همچنین موفق به دریافت شانزده نامزدی‌ در جشنواره امی ، 4 برد که دو برد از این 4 برد برای بازی هنرمندانه آدوبا در سال‌های 2014 و 2015 بدست آمده است.

شبکه نتفلیکس نتفلیکس نارنجی سیاه جدید است
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین