کد خبر: 27351 A

ساخت قسمت سوم یک فیلم ترسناک / مبارزه با عروسک شیطانی

ساخت قسمت سوم یک فیلم ترسناک / مبارزه با عروسک شیطانی

ساخت قسمت جدید فیلم «آنابل» از هفته جاری آغاز شده است.

ایران آرت: شخصیت‌های «اد» و «لورین وارن» برای اولین بار در دنیای «احضار روح» (The Conjuring) در یکی از اسپین‌آف‌های این چندگانه بازی می‌کنند. تاکنون زوج محقق قصه در قسمت‌های اول و دوم «احضار روح» ظاهر شده‌اند. «پاتریک ویلسون» و «ورا فارمیگا» برای بازی در نقش اد و لورین بازخواهند گشت، اما در قسمت سوم «آنابل» (Annabelle) نقش مکمل برعهده می‌گیرند.

به گزارش سی نما، در «آنابل ۳» که ششمین عنوان در چندگانه «احضار روح» است، آقا و خانم وارن عروسک شیطانی آنابل را به اتاق مخصوص خودشان می‌برند تا نتواند بیش از این ویرانی به بار آورد، اما آنابل به سراغ جودی دختر ده ساله خانواده وارن می‌رود و او را هدف قرار می‌دهد. سپس دختر خردسال، به همراه پرستار نوجوانش و عموزاده و دوست عموزاده‌اش باید برای مبارزه با عروسک شیطانی آماده شود.

آنابل یکی از پرونده‌های خانواده وارن در فیلم «احضار روح» سال ۲۰۱۳ بود. این عروسک به دو پرستار جوان تعلق داشت که متوجه رفتارهای عجیب او از جمله تکان خوردن دست و پایش شدند و در نهایت آنابل آزارها و دیوارنویسی‌هایش را شروع کرد. بعد از آن معلوم شد که دخترکی به نام «آنابل هیگنز» در آپارتمان پرستارها مرده است.

نقش جودی در «آنابل ۳» طبق اعلام قبلی به «مکنزی گریس» سپرده شده و «مدیسن آیزمن» نقش دیگری را برعهده خواهد داشت. این فیلم را «گری دابرمن» کارگردانی کرده و اولین فیلم بلندش را برای استودیوی نیو لاین می‌سازد. فیلمنامه این اثر هم توسط دابرمن به نگارش درآمده و «جیمز وان» کارگردان قسمت اول «احضار روح» یکی از سرمایه‌گذاران فیلم است.

ویلسون به زودی با فیلم «آکوامن» برادران وارنر در تاریخ ۲۱ دسامبر دیده خواهد شد. فارمیگا نیز در فیلم «رقیب پیشتاز» (The Front Runner) سونی در نقش همسر «گری هارت» با بازی «هیو جکمن» ظاهر شده و سال آینده فیلم «گودزیلا: سطلان هیولاها» را روی پرده دارد.

چندگانه «احضار روح» تاکنون ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر دنیا بلیت فروشی کرده است. فیلم «راهبه» آخرین قسمت از این مجموعه، تابستان امسال به نمایش درآمد و با فروش جهانی ۳۵۹ میلیون دلاری پرفروش‌ترین فیلم این چندگانه شد.

ورا فارمیگان آنابل آنابل 3 پاتریک ویلسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین