کد خبر: 27286 A

طولانی‌تر شدن انتظارها برای فیلم ابرقهرمانی "فلش"

طولانی‌تر شدن انتظارها برای فیلم ابرقهرمانی "فلش"

برادران وارنر تولید فیلم ابرقهرمانی "فلش" را به تاخیر انداخت.

ایران آرت: طرفداران داستان‌های مصور شخصیت «فلش» که علاقه‌مند به دیدن اولین فیلم مستقل با محوریت این ابرقهرمان دنیای دی‌سی کامیکز هستند، باید بیشتر برای این اتفاق انتظار بکشند چون فیلمبرداری این فیلم به تعویق افتاده است.

ورایتی گزارش داده که کمپانی برادران وارنر آغاز فیلمبرداری را عقب انداخته، در حالی که انتظار می‌رفت تولید آن از ماه مارس ۲۰۱۹ آغاز شود. البته این کمپانی هیچوقت به شکل رسمی تاریخ اکران فیلم «فلش» را اعلام نکرده بود.

به گزارش آی سینما، ارزا میلر بازیگر این نقش اولین بار در فیلم «لیگ عدالت» دیده شد و چون او در سری فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز» هم بازی می‌کند، تداخل زمانی ایجاد شده است. فیلمبرداری فیلم سوم این سری که در دنیای جادوگری هری پاتر می‌گذرد، ماه ژوئیه سال آینده آغاز می‌شود. به این ترتیب فیلمبرداری فیلم فلش احتمالا به اواخر سال ۲۰۱۹ موکول می‌شود و اکران آن زودتر از سال ۲۰۲۱ ممکن نیست.

ساخت اولین فیلم با حضور فلش که ابرقهرمان سریع داستان‌های مصور دی‌سی است، فراز و نشیب‌های فراوان از سر گذرانده؛ ابتدا قرار بود ریک فاموییوا کارگردان باشد که به دلیل اختلاف نظر با تهیه کنندگان کنار رفت. برادران وارنر سپس جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین را جایگزین کرد‌.

اما فروش کمتر از انتظار «لیگ عدالت» باعث شده که برادران وارنر تولید فیلم بر اساس شخصیت‌های دی‌سی را بازنگری کند و فیلم‌های بتمن و سوپرمن با حضور بن افلک و هنری کاویل (بازیگران این دو شخصیت در سری جدید دنیای سینمایی دی‌سی) ساخته نخواهند شد. در عوض فیلم «آکوامن» در دسامبر امسال و دنباله «زن شگفت‌انگیز» سال آینده اکران می‌شوند.

 

هالیوود ابرقهرمان فلش فیلم فلش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین