کد خبر: 27234 A

یک هنرمند دیگر متهم به آزار جنسی شد / واکنش تند آقای کارگردان

یک هنرمند دیگر متهم به آزار جنسی شد / واکنش تند آقای کارگردان

برایان سینگر به تندی به اتهام مطرح شده علیه خودش واکنش نشان داد.

ایران آرت: برایان سینگر کارگردان فیلم‌های «مظنونین همیشگی» و «مردان ایکس» با انتشار یادداشتی در اینستاگرام اتهام‌های جدید علیه خود مبنی بر آزار جنسی را رد کرد. او در این متن به شدت از مجله اسکوایر بابت انتشار مقاله‌ای درباره این اتهامات انتقاد کرده است.

این مقاله هنوز منتشر نشده، اما سینگر نوشته که قرار است همزمان با اکران فیلم جدیدش «راپسودی بوهمی» دیده شود و این فیلم را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش آی سینما، این کارگردان آمریکایی نوشته است: «از مدتی پیش فهمیدم محله اسکوایر می‌خواهد مقاله‌ای منفی درباره من منتشر کند. آنها با دوستانم، همکارانم و افرادی که حتی نمی‌شناسم‌شان تماس گرفته‌اند. در شرایط فعلی که شغل و کارنامه افراد با اتهام‌های واهی آسیب می‌بیند، کاری که اسکوایر می‌کند بی اعتنایی به حقیقت است؛ مطرح کردن حدس‌هایی خیالی و غیر مسئولانه.»

سال گذشته سزار سانچز گوزمن ادعا کرد که وقتی ۱۷ ساله بوده، سینگر در یک مهمانی به او تجاوز کرده بود. در سال ۲۰۱۴ سینگر و چند تهیه کننده از سوی مایکل ایگان به حمله متهم شدند اما ایگان بعداً عذرخواهی کرد و اتهام خود را پس گرفت. سینگر همچنین از سوی یک مدعی ناشناس هم مورد اتهام بود که آن پرونده هم بسته شد.

کارگردان فیلم تحسین شده «مظنونین همیشگی» در ادامه یادداشت خود آورده که مجله اسکوایر در مقاله خود با استناد به منابعی که مدعی شناخت او و زندگی شخصی‌اش هستند، اتهام‌های نادرست به او وارد کرده است.

برایان سینگر دو هفته پیش از پایان فیلمبرداری «راپسودی بوهمی» که فیلمی درباره فردی مرکوری خواننده مشهور است، توسط تهیه کنندگان فیلم به دلیل رفتار غیر حرفه‌ای و حاضر نشدن سر صحنه فیلمبرداری اخراج شد و دکستر فلچر جایگزین او شد. اما نام سینگر در تیتراژ فیلم همچنان به عنوان کارگردان آمده است.

هالیوود کارگردان آزارهای جنسی برایان سینگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین