کد خبر: 27199 A

دختر ستاره سینما درگذشت / فعالیت در زمینه طراحی لباس

دختر ستاره سینما درگذشت / فعالیت در زمینه طراحی لباس

طراح لباس ایتالیایی و دختر مارچلو ماسترویانی ستاره بزرگ سینمای ایتالیا در ۶۶ سالگی درگذشت.

ایران آرت: باربارا ماسترویانی بزرگترین دختر مارچلو ماسترویانی یکی از بزرگترین بازیگران تاریخ سینمای ایتالیا، در سن ۶۶ سالگی در شهر رم درگذشت. او که در سال های آخر عمرش با سرطان ریه مبارزه می کرد این اواخر در بیمارستان بستری بود.

باربارا ماسترویانی ۲ اکتبر ۱۹۵۱ به دنیا آمد. او دختر مارچلو ماسترویانی و فلورا کارابلا  بود. مارچلو ماسترویانی دختر دیگری نیز به نام کیارا ماسترویانی داشت. گفته می شود باربارا و کیارا دو فرزند مارچلو ماسترویانی با وجود این که خواهر ناتنی بودند رابطه بسیار صمیمی داشتند و بهترین دوستان هم بودند به گونه ای که تا لحظه مرگ، کیارا در کنار بستر باربارا حضور داشت.

به گزارش مهر، باربارا ماسترویانی خیلی زود عشق پدرش به تئاتر و سینما را به ارث برد و به عنوان طراح لباس در اروپا به فعالیت پرداخت. او با کارگردانان نامداری چون فدریکو فلینی در فیلم «و کشتی به راهش ادامه می‌دهد»، الیو پتری در فیلم «اخبار خوب»، اتوره اسکولا در فیلم «آن شب در وارن» و مائورو بولونینی در فیلم «ارث» همکاری کرد.

2927204

باربارا که به خجالتی بودن مشهور بود و دور از انظار عمومی زندگی می کرد به ندرت از پدرش مارچلو ماسترویانی ستاره فیلم های «زندگی شیرین»، «هشت و نیم»، «شب» و «طلاق به سبک ایتالیایی» صحبت به میان می آورد. او از مارچلو ماسترویانی تنها به عنوان پدری مهربانی با روحی جاویدان یاد می کرد.

در مراسم تشییع باربارا که روز شنبه ۱۳ اکتبر در شهر رم برگزار شد کاترین دنو ستاره بزرگ سینمای فرانسه به همراه دخترش کیارا ماسترویانی حضور داشتند. رناتو زیرو خواننده ایتالیایی و جیانپیو ساراچو شهردار فونتانا لیری (محل تولد مارچلو ماسترویانی) نیز از دیگر حاضران این مراسم بودند.

طراح لباس باربارا ماسترویانی مارچلو ماسترویانی فردیکو فلینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین