کد خبر: 27178 A

استفاده از ترفندهای کریستوفر نولان در "نخستین انسان"

استفاده از ترفندهای کریستوفر نولان در "نخستین انسان"

کارگردان فیلم «نخستین انسان» از دیدارش با کریستوفر نولان و استفاده از ترفندهای او در فیلمش سخن گفت.

ایران آرت: «نخستین انسان» ساخته دیمین شزل از روز جمعه به صورت گسترده در آمریکا به نمایش عمومی درآمد اما در جدول فروش از فیلم‎های دیگری مانند «ونوم» و «ستاره‌ای متولد شده است» فروش ضعیف‌تری داشته است.

دیمین شزل در  دوران فیلمبرداری «نخستین انسان» با ناتان کراولی همکاری داشت که همکار ثابت کریستفر نولان در فیلم‌های او مانند سه گانه بتمن «دانکرک» و «در میان ستارگان»  بوده است.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، دیمین شزل درباره راهنمایی گرفتن از نولان برای ساختن «نخستین انسان» که به زندگی نیل آرمسترانگ می‌پردازد، می‌گوید: کریستفر را زمان فیلمبرداری ملاقات نکردم. اما خیلی خوش شانس بودم که در دوران پس از تولید دیداری با کریستفر داشتم. اولین باری بود که رو به روی یکدیگر درباره آیمکس از او سوال می‌پرسیدم.اما پس از مرحله فیلمبرداری بود.پس کمی درباره ماجراهای  پشت صحنه فیلمبرداری  و داستان‌های جنگی با هم صحبت کردیم.

وی می‌افزاید: اما درباره همکاری با کراولی واقعا او را برای طراحی صحنه می‌خواستم نه فقط بخاطر همکاری‌هایی که با نولان داشته بلکه برای مجموع کارهایش. او رویکردی عملگرایانه دارد. دقیقا همان رویکردی که در فیلم‌های نولان داشته.من البته زمان زیادی را با او صرف می‌کردم و از ترفندهایی که در فیلم‌های نولان مانند دانکرک بکاربسته، سوال می‌پرسیدم.

«نخستین انسان» ساخته دیمین شزل به زندگی نیل آرمسترانگ فضانورد مشهور می‌پردازد. رایان گاسلینگ و کلر فوی نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند.

کریستوفر نولان دیمین شزل اولین انسان ناتان کراولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین