کد خبر: 27086 A

گریم جادویی بازیگر زن در نقش پیرمرد ۸۲ ساله / عکس

گریم جادویی بازیگر زن در نقش پیرمرد ۸۲ ساله / عکس

تیلدا سوئینتن در تازه‌ترین نقش‌آفرینی خود در سینما به لطف گریم جادویی در نقش یک پیرمرد ۸۲ ساله ظاهر شده است.

ایران آرت: بازیگر 57 ساله بریتانیایی در بازسازی درام ترسناک «سوسپیریا» کنار ستاره‌هایی چون داکوتا فانینگ و کلویی گریس مورتس نقش یک روان‌درمانگر 82 ساله آلمانی به نام دکتر جوزف کلمپرر را ایفا می‌کند. هر چند لوکا گوادانینو در مقام کارگردان ابتدا هر گونه شباهت سوئینتن را با بازیگر نقش دکتر کلمپرر یا همان لوتس ابرزدورف تکذیب کرده بود اما بازیگر سرشناس آن را تایید کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، سوئینتن با اشاره به اینکه برای نخستین بار نقش یک مرد 82 ساله را ایفا کرده، گفت: «من هر روز حدود چهار دست زیر دست گریمورها می‌نشستم و پس از آن در قامت پیرمردی 82 ساله از اتاق بیرون می‌آمدم. بیش از هر چیز به دلیل جنبه سرگرم‌کننده ماجرا تصمیم گرفتم پیشنهاد کارگردان را برای حضور در این نقش سخت بپذیرم.» از سوی دیگر، گوادانینو هم اعتراف کرد به دلیل محتوای داستان، بازی سوئینتن در نقش یک مرد اجنتاب‌ناپذیر بوده است.

«سوسپیریا» با بازی فانینگ در نقش اصلی بازسازی فیلمی است به همین نام به کارگردانی داریو آرجنتو محصول 1977. داستان درباره یک رقصنده جوان است که در یک آکادمی زنانه در برلین عضو می‌شود و به تدریج درمی‌یابد این آکادمی را گروهی از شیاطین مدیریت می‌کنند. در نسخه اصلی «سوسپیریا» جسیکا هارپر و استفانیا کاسینی نقش‌های اصلی را بازی کرده بودند؛ فیلمی که بر مبنای مقاله «آه‌هایی از اعماق» مربوط به 1845 ساخته شده بود.

سوئینتن که در 2007 برای بازی در «مایکل کلیتن» برنده جایزه اسکار بازیگر زن مکمل شد، برای گمراه کردن سینمادوستان یک پرونده جعلی برای بازیگری خیالی به نام لوتس ابرزدورف در سایت معتبر imdb ساخت. از آنجا که قرار بود ابرزدورف در مرحله تدوین از دنیا برود، عوامل فیلم می‌خواستند در عنوان‌بندی پایانی عبارت «به یاد ابرزدورف فقید» را بیاورند که به این ترتیب نقشه آنها خراب شد.

تیلدا سوئینتون گریم فیلم ترسناک سوسپیریا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین