کد خبر: 27077 A

سومین چالش جانی دپ با هیولاهای شگفت‌انگیز

سومین چالش جانی دپ با هیولاهای شگفت‌انگیز

جانی دپ حضورش در قسمت سوم فیلم «هیولاهای شگفت‌انگیز» را تایید کرد.

ایران آرت: جانی دپ بعد از حضور در سری اول «هیولاهای شگفت‌انگیز»، اواخر امسال با «هیولاهای شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» مجددا به پرده نقره‌ای باز می‌گردد. 

اگرچه نیوت اسکامندر و آلبو دامبلدور در فیلم جدید پیروز می‌شوند، بنظر می‌رسد گلرت گریندل‌والد زنده است تا بجنگد. دپ در مصاحبه با Collider، اعلام کرد که او به سری سوم این فیلم که فیلم‌برداری‌اش از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌گردد، باز خواهد گشت.

به گزارش سینماگیمفا، جانی دپ درباره آینده این فرنچایز اظهار داشت: احتمالات در این دنیا بسیار گسترده هستند و شما باید هر چیزی را امتحان کنید. بنابراین من به سری بعدی فیلم هم علاقمند هستم و فکر کنم فیلم‌برداری آن از اواسط سال آینده شروع می‌شود.

دپ با احساس زیادی درباره نقش خود در فرنچایز حیوانات شگفت‌انگیز صحبت کرد و نویسنده و سازنده فیلم، جی‌. کی. رولینگ  را مورد تحسین قرار داد. او گفت: خیلی خوب بود. یکی به جی. کی. رولینگ گفته بود با من حرف بزند و من هم با چندتا از تولید کننده‌ها و کارگردان و جی. کی. صحبت کردم و صحبت طولانی درباره شخصیت گریندل‌والد داشتم. جی. کی. چیزی گفت که انتظارش را نداشم چون اشراف او به موضوع و شخصیت‌ها عالی است. او گفت که دوست دارد من را در قالب این شخصیت ببیند.

جانی دپ افزد: او به شدت به من اعتماد داشت و من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. من سریع این شخصیت را قبول کردم و ایده‌های خودم را داشتم. من کارم را شروع کردم و همه چیز به خوبی پیش رفت. این شخصیت به دنبال عالی بودن است اما کسانی در دنیای سیاست هستند که همین طوری حس می‌کنند. اون به عقایدش ایمان دارد و شخصیت خنده داری نیست.

هرچند بازی دپ در این فیلم با مخالفت‌هایی همراه بود. دپ به سوء رفتار علیه همسر سابقش، امبر هرد، متهم شده است. سال گذشته وقتی طرفداران بازی دپ در این فرنچایز را مورد انتقاد قرار دادند، رولینگ از بازی دپ صحبت دفاع کرد.

رولینگ اظهار داشت: جامعه‌ بزرگ و حمایت‌گر هری پاتر، یکی از خوشی‌های بزرگ زندگی من است. برای من، به شخصه، صحبت نکردن درباره این موضوع با طرفداران، دشوار، ناامید کننده و دردناک بوده است. هرچند به زندگی شخصی این دو هنرمند احترام می‌گذارم. با توجه به شرایط، فیلم‌سازان و من نه تنها از بازیگران فیلم راضی هستیم بلکه خوشحالیم دپ شخصیت اصلی را در این فیلم‌ها بازی می‌کند.

فیلم «جانواران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» ۱۶ نوامبر اکران می‌شود.

جانی دپ هیولاهای شگفت انگیز: جنایات گریندوالد هیولاهای شگفت انگیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین