کد خبر: 27076 A

جنجال بر سر چاپ مطالب جعلی درباره بازیگر زن

جنجال بر سر چاپ مطالب جعلی درباره بازیگر زن

چاپ مطالب جعلی و ساختگی درباره بازیگر زن هالیوود در یک مجله مصری جنجال‌ساز شد.

ایران آرت: مجله داخلی هواپیمایی مصر EgyptAir بابت چاپ مقاله عجیب خود از درو بریمور بازیگر آمریکایی عذرخواهی کرد. این عذرخواهی بعد از آن صورت پذیرفت که مصاحبه درو بریمور با مجله داخلی خطوط هواپیمایی ملی مصر در شبکه‌های اجتماعی پخش و به سرعت جنجال آفرین شد.

به گزارش مهر، ماجرا از آن جا آغاز شد که چندی قبل آدام بارون تحلیلگر سیاسی ضمن انتشار عکسی از مصاحبه بریمور با مجله «هوروس Horus» در اکانت توییتر خود، آن را سوررئال توصیف کرد. در پاراگراف اول این مصاحبه که بسیاری آن را جعلی، ساختگی و توهین آمیز می دانند آمده است: «با وجود روابط متزلزل و ناپایدار در بیشتر عمر، با وجود ازدواج های متعدد ناموفق و با وجود شلوغی و پریشانی زندگی یک ستاره که سال هاست بر زندگی او سایه انداخته، درو بریمور ستاره زیبای هالیوود تصمیم گرفته است برای ایفای سخت ترین نقش یعنی مادری، به خود استراحتی موقت و نامحدود بدهد.»

بعد از اینکه این مصاحبه توجه عموم را به خود جلب کرد، هافینگتون پست اعلام کرد که سخنگوی درو بریمور انجام این مصاحبه را تکذیب کرده و از تماس تیم رسانه ای بریمور با روابط عمومی هواپیمایی مصر خبر داد.

حال سردبیر مجله هوروس و رییس آژانس تبلیغاتی احرام که مسئولیت چاپ این مجله را بر عهده دارد با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که این مشکل به علت ترجمه از زبان انگلیسی به عربی و دوباره بازگرداندن تنظیم آن به انگلیسی پیش آمده است. این بیانیه حرفی از گمانه ها درباره ساختگی بودن مصاحبه پیش نکشیده است. در بیانیه آمده است: ما بابت سوتفاهم‌های پیش آمده که ممکن است تعبیر به توهین و جسارت به این هنرمند شده باشد، عذرخواهی می کنیم.

از سوی دیگر Aida Takla-O'Reilly، خبرنگاری که این مصاحبه را انجام داده با انتشار پستی در توییتر ضمن پذیرش اینکه در تنظیم این مصاحبه، ویرایش سنگینی صورت پذیرفته و با اشتباهات فنی و گرامری فراوان به چاپ رسیده است، بیان کرد: نمی توان منکر این حقیقت شد که این مصاحبه که در نیویورک انجام شده، واقعی است.

ناشر مجله همچنین گفته است که پاراگراف آغازین این مصاحبه که بیشترین نقد را دریافت کرده است حاصل خلاقیت تحریریه است در حالیکه حقیقتی در آن وجود ندارد. وی افزود: ما در حال تحقیق درباره منبع اصلی این گزارش و رویه ترجمه آن هستیم.

بریمور ۴۳ ساله تاکنون در فیلم هایی چون «جیغ» (۱۹۹۶)، «فرشتگان چارلی» (۲۰۰۰)، «اعترافات یک ذهن خطرناک» (۲۰۰۲) و «پنجاه قرار اول» (۲۰۰۴) نقش آفرینی کرده است.

هالیوود بازیگر زن درو بریمور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین