کد خبر: 27045 A

واکنش جالب جانی دپ به اتهامات همسر سابقش

واکنش جالب جانی دپ به اتهامات همسر سابقش

جانی دپ در واکنش به اتهامات امبر هرد گفت: در نهایت حقیقت فاش می‌شود و من در سمت درست این رعدوبرق‌های سریع خواهم ایستاد.

ایران آرت: جانی دپ در دوران جدایی پر سر و صدایش از امبر هرد، از سوی او متهم به خشونت خانگی شد. او سپس گرفتار یک پرونده شکایت دیگر شد. یک مدیر محلی از او شکایت کرد و به جانی دپ اتهام زد که در دوران فیلمبرداری فیلم به نمایش درنیامده «شهر دروغ‌ها» با خشونت با او رفتار کرده است.

جانی دپ در واکنشی به این حوادث به مجله جی‌کیو چاپ انگلستان می‌گوید: این اتفاق‌ها آزردگی ایجاد می‌کند. آسیب زدن به کسی که دوستش داری؟ منظورت قلدری است؟ نه، این اتفاق نیافتد.اصلا نمی‌تواند در وجودِ من باشد.ابتدا که دهانم را بسته نگه داشتم، می‌دانی؟ می‌دانستم که بهم برچسب می‌خورد و اوضاع عجیب و غریب‌تر خواهد شد.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، جانی دپ که هالیوود را سیرکی مشمئزکننده توصیف می‌کند، می‌گوید: من قرار نبود هیچ‌وقت سیندرلا باشم. می‌دانم و پذیرفته‌ام. اما احساس کردم در یک مقطع زمانی کوتاه، سیندرلا -کلمه بهتری به ذهنم نمی‌رسد- به هیولا تبدیل شد. او حالا کوزیمودو است.

ستاره سینمای هالیوود می‌افزاید: می‌توانم احساس کنم مردم به خاطر اتهام‌ها جور دیگری نگاهم می‌کنند، روزنامه‌نگارها علیه من به نوشتن خبر و مقاله در مجله‌ها مبادرت ورزیدند. در نهایت، درمورد همه این اتهام‌ها حقیقت فاش خواهد شد و من در سمت درست این رعدوبرق‌های سریع خواهم ایستاد.

جانی دپ قرار است در «مرد نامرئی» نقش دکتر گریفین را ایفا کند. در قسمت دوم «جانوران شگفت‌انگیز» نیز مانند قسمت نخست حضور داشت و دوباره نقش گریندلوالد را بازی کرد.

 

جانی دپ هالیوود امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین