کد خبر: 26988 A

با کتاب‌های جدید به استقبال کاپیتان مارول بروید

با کتاب‌های جدید به استقبال کاپیتان مارول بروید

کتاب‌های مصور «کاپیتان مارول» پیش از نسخه سینمایی این اثر ابرقهرمانی به بازار می‌آید.

ایران آرت: کاراکتر کاپیتان مارول در دنیای مارول قهرمانی توانمند است که قرار است در کتاب‌های مصوری جدیدی که از ماه ژانویه ۲۰۱۹ منتشر شود به ماجراجویی‌های جدیدی دست بزند. سری کتاب‌های جدید نوشته  کلی تامپسن و با تصویرگری کارمن کارنرو خواهد بود و شخصیت کاپیتان مارول کارول دانورز خواهد بود:خانم مارول.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، در مجموعه کتاب‌های جدید کاپیتان مارول پس از ماموریتی در فضا به شهر نیویورک بازمی‌گردد. نویسنده سری جدید کتاب‌ها کلی تامپسن می‌گوید که قهرمانِ ما بسیار اهمیت دارد حتی بیشتر از گذشته.

توجه به ابرقهرمان مونث بیش از گذشته شده است چنانچه شخصیت کارول دانورز یا همان خانم مارول با فیلم جدید «کاپیتان مارول» و با بازی بری لارسن(برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست برای اتاق) برای نخستین بار در ماه مارس روی پرده خواهد رفت.

دست اندرکاران نشر کتاب‌های جدید کاپیتان مارول تلاش کرده‌اند انتظارات مخاطبان متنوع را درنظر بگیرند.

در سری جدید کتاب‌ها، کاپیتان مارول دوباره با شخصیت‌هایی مانند «مرد آهنی»،بهترین دوستش،«زن عنکبوتی» متحد می‌شود و ارتباط برقرار می‌کند.

شخصیت کارول دانورز مانند بسیاری از قهرمانان کتاب‌های مصور مارول تاریخچه پیچیده‌ایی دارد و دهه‌هاست که در این کتاب‌ها به او پرداخته شده است. کارول دانورز نخستین بار در سال ۱۹۶۷ به عنوان افسر «Air Force» در کتاب‌ها معرفی شد.که معاون یک قهرمان بیگانه  به نام کاپیتان مارول بود.دوباره ده سال بعد سروکله این شخصیت در کتاب‌ها پیدا شد.

احتمالا با موفقیت «کاپیتان مارول» با نقش‌آفرینی بری لارسن باید انتظار مجموعه فیلم‌های جدیدی با حضور کارول دانورز یا خانم مارول باشیم.

هالیوود بری لارسن کاپیتان مارول مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین