کد خبر: 26980 A

جسیکا بیل ستاره جدید فیس‌بوک شد

جسیکا بیل ستاره جدید فیس‌بوک شد

جسیکا بیل، بازیگر و تهیه‌کننده سریال جدید فیسبوک شد.

ایران آرت: فیسبوک با چراغ سبز نشان دادن به تولید سریال داستانی «لایم‌تاون» اعلام کرده که جسیکا بیل بازیگر هالیوود نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند و همزمان تهیه کننده اجرایی آن هم خواهد بود. این سریال را «فیسبوک واچ» سرویس ویدیوی درخواستی فیسبوک تهیه می‌کند.

به گزارش آی سینما، سریال «لایم‌تاون» بر اساس پادکستی به همین نام ساخته می‌شود و داستان لیا هاداک یک روزنامه نگار آمریکایی (با بازی بیل) را دنبال می‌کند که معمای ناپدید شدن بیش از ۳۰۰ نفر در یک مرکز تحقیقات عصب‌شناسی در تنسی را فاش می‌کند.

به جز بیل که یکی از تهیه کنندگان است، زک اکرز و اسکیپ برانکی سازندگان پادکست «لایم‌تاون» فیلمنامه سریال را می‌نویسند و به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور خواهند داشت. فصل دوم این پادکست قرار است از ۳۱ اکتبر پخش شود. فصل اول بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود شده بود.

بیل سال گذشته به عنوان بازیگر و تهیه کننده سریال «گناهکار» به تلویزیون برگشت و این مجموعه با استقبال منتقدان مواجه شد. فصل دوم «گناهکار» تابستان امسال پخش شد و بیل فقط تهیه کننده بود.

فیسبوک واو پیش از این سریال «غم آخرت باشد» با حضور الیزابت اولسن را پخش کرده و در حال تولید «ملکه آمریکا» با بازی کاترین زتا جونز است.

فیس بوک فیسبوک جسیکا بیل ملکه آمریکا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین