کد خبر: 26885 A

ویل اسمیت در جستجوی آیشواریا رای

ویل اسمیت در جستجوی آیشواریا رای

ستاره هالیوود در مصاحبه‎‌ای از تمایلش برای همکاری با آیشواریا رای گفت.

ایران آرت: ویل اسمیت که این روزها در کشور هند به سر می‌برد در یک نشست سینمایی و جلسه پرسش و پاسخ با فرهان اختر، کارگردان و بازیگر بالیوود شرکت کرد و به سوال‌های او پاسخ داد.

اسمیت که در هند از محبوبیت خاصی برخوردار است در این نشست گفت که پانزده سال پیش با آیشواریا رای ملاقاتی داشته است و امیدوار است روزی این همکاری میسر شود. این بازیگر گفت: یکی از فهرست آرزوهایِ من حضور در سکانس رقص بالیوودی است. پانزده سال پیش آیشواریا را ملاقات کردم. درباره یک پروژه مشترک باهم  حرف زدیم اما هیچ‌وقت همکاری اتفاق نیفتاد. شاید یک فیلم با او کار کنم.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، ستاره هالیوود در این نشست از نقش محمدعلی کلی نیز گفت، کاراکتری که نقشی کلیدی در کارنامه بازیگری او پیدا کرد. او گفت: نقش محمدعلی کلی سرنوشت سازترین کاراکتر کارنامه من است. این نقش برای همیشه درمن تحول ایجاد کرد.

وی ادامه داد: زمان نمایش خصوصی فیلم، محمدعلی در ردیف جلوی من در سالن سینما نشسته بود.یکساعت هیچ حرکتی نکرد،فکر کردم از فیلم متنفر شده. سکانسی در فیلم محمدعلی است که فریاد می‌کشم و به همسرم می‌گویم آیا من تا این حد دیوانه‌ام؟ بعد از این سکانس محمدعلی به سمت من برگشت و گفت:رفیق ،کارت عالی بود.

ویل اسمیت دوران کودکی خود را آشفته دانست و گفت هیچ وقت دلش نخواسته فرزندانش شاهد چنین دورانی باشند.

ویل اسمیت آیشواریا رای فرهان اختر
نظرات خوانندگان
  • بلا
    پاسخ

    من که اصلا اشواریارودوست ندارم به نظرم دیپیکا بهتراز اشواریا ست

  • ماری
    پاسخ

    زیباترین زن دنیا تااین لحظه بنظرم از نزدیک نمیشه خیلی توصورتش خیره شد آدم نفسش ازینهمه زیبایی بند میاد فتبارک الله احسن الخالقین

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین