کد خبر: 26800 A

معرفی کارگردان‌های "جنگ ستارگان" / اولین تصویر سریال منتشر شد

معرفی کارگردان‌های "جنگ ستارگان" / اولین تصویر سریال منتشر شد

تایکا وایتیتی کارگردان فیلم "ثور: رگنراک" به‌عنوان یکی از کارگردان‌های سریال "جنگ ستارگان" معرفی شد.

ایران آرت: تایکا وایتیتی، برایس دالاس هاوارد، ریک فامویوا، دبورا چو و دیو فیلونی اپیزودهای «مندلوری» (The Mandalorian) اولین سریال لایو-اکشن «جنگ ستارگان» را کارگردانی می‌کنند.

به گزارش سی نما، این سریال هشت اپیزودی در سال ۲۰۱۹ با تهیه‌کنندگی «جان فاورو» و «کیتلین کندی» از طریق شبکه اینترنتی دیزنی منتشر می‌شود. لوکاس‌فیلم هفته گذشته اولین جزئیات از داستان این سریال را فاش کرد. قصه سریال دوران پس از سقوط امپراطوری و پیش از دیکتاتوری نظامی «محفل یکم» را به تصویر می‌کشد.

فیلونی که انیمیشن «جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون»‌ (Star Wars: The Clone Wars) را در کارنامه دارد، اولین قسمت از این سریال را کارگردانی می‌کند.

وایتیتی پس از موفقیت «کارهایی که در تاریکی انجام می‌دهیم» (What We Do in the Shadows) توسط مارول برای کارگردانی «ثور: رگنوراک» برگزیده شد و درحال حاضر بر روی فیلمی به نام «جوجو ربیت» (Jojo Rabbit) در مورد آلمان نازی کار می‌کند و قرار است در آن نقش «آدولف هیتلر» را بازی کند.

چو  سابقه همکاری در سریال‌های «سلطنت» ((Reign، «جسیکا جونز»، «گمشده در فضا»، «مشت آهنین» و «از مرده متحرک بترس» را دارد. هاوارد نیز که با آثاری مانند «دنیای ژوراسیک» شناخته می‌شود در سال‌های اخیر به کارگردانی روی آورده است.

جنگ ستارگان تایکا وایتیتی مندلوری دالاس هاوارد دبورا چو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین