کد خبر: 26785 A

خداحافظی آقای بازیگر با کاپیتان آمریکا

خداحافظی آقای بازیگر با کاپیتان آمریکا

کریس اوانز پس از یک دهه با نقش «کاپیتان آمریکا» خداحافظی کرد.

ایران آرت: کریس اوانز روز پنجشنبه رسماً اعلام کرد که دیگر در نقش «کاپیتان آمریکا» بازی نخواهد کرد. وی پس از نزدیک به یک دهه بازی در این نقش، با ارسال توئیتی تأیید کرد که کار او با این شخصیت تمام شده است.

اوانز در حساب توئیتر خود نوشت: «فیلمبرداری «اونجرز ۴» رسماً به پایان رسید. بازی در این نقش در بیش از ۸ سال گذشته برای من افتخار بزرگی بود. از بازیگران و عوامل پشت صحنه و مردم برای خاطراتی که ساختند تشکر می‌کنم و تا ابد قدردانشان هستم.»

او در ماه مارس گذشته در مصاحبه با نیویورک تایمز اشاره کرده بود که می‌خواهد از بازی در این نقش کناره گیری کند: «پیش از آنکه بیرون‌تان بیندازند، بهتر از است خودتان از قطار پیاده شوید.»

به گزارش سی نما، اوانز ۳۷ ساله برای اولین بار در فیلم «کاپیتان آمریکا:‌ اولین انتقام‌جو» در سال ۲۰۱۱ در نقش «استیو راجرز» ظاهر شد. وی سپس در فیلم‌های «انتقام‌جویان» (۲۰۱۲)، «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (۲۰۱۴)، «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵)، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (۲۰۱۶) و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» و نیز دیگر آثار سینمایی مارول به صورت کوتاه، این نقش را تکرار کرد.

«رایان رینولدز» ستاره فیلم «ددپول» در واکنش به توئیت اوانز نوشت: «گریه نمی‌کنم. اشک می‌ریزم. این دو با هم فرق می‌کند.»

مارول در سال ماه مارس ۲۰۱۰ اوانز را به عنوان بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا» معرفی کرد. «جان کرازینسکی»، «گرت هدلاند»، «مایکل کسدی»، «پاتریک فلوگر»، «اسکات پورتر»، «ویلسون بیتل»، «مایک ووگل» و «چیس کرافورد» دیگر نامزدهای بازی در نقش این شخصیت محبوب بودند. اوانز در آن ایام به خاطر قراردادی که برای بازی در فیلم کمدی رمانتیک «شماره‌ات چند است؟» به امضاء رسانده بود، پیشنهاد مارول را رد می‌کرد اما سرانجام این نقش را پذیرفت. «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول یک بار در مصاحبه‌ای فاش کرد که این مادر اوانز بود که او را برای پذیرش نقش «کاپیتان آمریکا» راضی کرد.

اوانز آخرین حضورش در این نقش را در فیلم فعلاً بدون عنوان «اونجرز ۴» تجربه کرد. نویسندگان این فیلم اعلام کرده‌اند که «کاپیتان آمریکا» بر خلاف «جنگ بی‌نهایت» حضور پررنگ‌تر و طولانی‌تری خواهد داشت.

«اونجرز ۴» در تاریخ ۳ می سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

اونجرز کاپیتان آمریکا انتقام جویان 4 کریس اوانز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین