کد خبر: 26765 A

دو خانم بازیگر که ملکه شدند / عکس

دو خانم بازیگر که ملکه شدند / عکس

پوستر فیلم «ماری، ملکه اسکاتلند» با بازی سیرشا رونان و مارگو رابی منتشر شد.

ایران آرت: کمپانی «فوکس فیچرز» پوستر جدیدی از فیلم تاریخی-درام «ماری، ملکه اسکاتلند» منتشر کرده است. سیرشا رونان بازیگر نامزد جایزه اسکار و بازیگر فیلم «لیدی برد» در نقش «ماری استوارت» و مارگو رابی بازیگر فیلم «من تونیا هستم» و «پرندگان شکاری» در نقش «ملکه الیزابت یکم» در این فیلم حضور خواهند داشت. 

فیلم «ماری، ملکه اسکاتلند» زندگی مبهم و آشفته «ماری استوارت» را بررسی می‎کند، که شخصیتی کاریزماتیک دارد. او در سن 16 سالگی ملکه فرانسه شد، به فرانسه رفت و با «فرانسیس» ازدواج کرد. در سن 18 سالگی فرانسیس مرد، و او بیوه شد. ماری شدیداً با ازدواج مجدد مخالف بود. درنتیجه به زادگاه خود اسکاتلند بازگشت تا تاج و تختش را پس بگیرد. اما در آن زمان اسکاتلند و انگلستان تحت حاکمیت «الیزابت اول» بود. این دو ملکه در قدرت و عشق رقیب یکدیگر هستند. هر دو زنی مجرد در دنیای مردانه که باید تصمیم بگیرند چگونه ازدواج کنند، در حالی که آزادی و استقلال خود را از دست ندهند. «ماری» مصمم است که بیشتر از یک دست نشانده و وارث است. او حاکمیت «الیزابت» را تهدید می‎کند و ادعای تاج و تخت انگلستان را دارد. خیانت، شورش و توطئه‎ها در دادگاه، حکومت هر دو طرف را تحت الشعاع قرار می‎دهد و مسیر تاریخ تغییر می‎کند.

mary_queen_of_scots_ver3 (2)

به گزارش سی نما، «جک لودن» بازیگر فیلم «دانکرک»، «جو آلوین» بازیگر فیلم «پیاده‌روی طولانی بیلی لین بین دو نیمه»، «مارتین کامپستن» بازیگر سریال «Line of Duty»، «جما چان» بازیگر فیلم «کاپیتان مارول»، «اسماعیل کوردوا» بازیگر سریال «The Catch»، «ایان هارت» بازیگر سریال «ترس»، «ادرین لستر» بازیگر سریال «Riviera»، «James McArdle» بازیگر فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و «برندن کویل» بازیگر سریال «دانتون ابی» از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور خواهند داشت.

«جوزی رورک» مدیر هنری شرکت «The Donmar Warehouse» قرار است در اولین تجربه کارگردانی خود این فیلم را کارگردانی کند. «تیم بوان»، «اریک فلنر» و «دبرا هیوارد» از شرکت «وورکینگ تایتل فیلمز» تهیه کنندگان این پروژه هستند. این گروه نامزد جایزه اسکار به عنوان تهیه کنندگان فیلم «بینوایان» در اسکار 2013 بودند.

«بو ویلیمن» که پیش از این برای فیلمنامه «نیمه ماه مارس» نامزد جایزه اسکار شد، وظیفه نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد. او از نویسندگان سریال «خانه پوشالی» است که برای این سریال نیز نامزد جایزه امی شد. فیلم «ماری، ملکه اسکاتلند» اقتباسی از کتاب «John Guy» با عنوان «My Heart is My Own» است.

این فیلم قرار است در تاریخ 7 دسامبر 2018 منتشر شود.

مارگو رابی لیدی برد سیرشا رونان پرندگان شکاری ماری استوارت من تونیا هستم ماری ملکه اسکاتلند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین