کد خبر: 26592 A

قهرمان‌بازی سوفی ترنر به تعویق افتاد / پای چینی‌ها در میان است

قهرمان‌بازی سوفی ترنر به تعویق افتاد / پای چینی‌ها در میان است

استقبال چینی‌ها از تیزر فیلم «مردان ایکس» با بازی سوفی ترنر باعث شد کمپانی فاکس زمان اکران این فیلم را تغییر بدهد.

ایران آرت: کمپانی فاکس تاریخ جدید اکران محصولات جدیدش را اعلام کرد و در مهم‌ترین تغییر، نمایش قسمت جدید «مردان ایکس» چند ماه به تاخیر افتاد. اکران این فیلم که با عنوان «ققنوس سیاه» عرضه خواهد شد، به تابستان موکول شد. در حالی که قرار بود فوریه ۲۰۱۹ روی پرده برود.

به گزارش آی سینما، «ققنوس سیاه» که هفته گذشته اولین تیزرش منتشر شد، ۷ ژوئن ۲۰۱۹ اکران می‌شود و گفته شده بخشی از این تغییر زمان بندی به خاطر تماشاگران چینی بوده که واکنش مثبتی به تیزر فیلم جدید «مردان ایکس» داشته‌اند.

دیگر فیلمی که در دنیای ابرقهرمانی «مردان ایکس» می‌گذرد با عنوان «گمبیت» هم قرار است ۱۳ مارس ۲۰۲۰ اکران شود. نقش اصلی را همچنان چنینگ تیتم بازی خواهد کرد. تدارک تولید این پروژه راهی طولانی را طی کرده و هنوز زمان آغاز فیلمبرداری مشخص نیست. تا به حال دو کارگردان از ساخت این فیلم انصراف داده‌اند.

«آلیتا: فرشته نبرد» دیگر محصول علمی-تخیلی فاکس هم که قرار بود در تعطیلات کریسمس اکران شود، از ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید.

همچنین قرار است نسخه جدیدی از «ددپول ۲» با رده بندی سنی PG-13 از ۲۱ دسامبر امسال روی پرده سینماها بیاید. برای ساخت این نسخه از فیلم ابرقهرمانی موفق فاکس، صحنه‌های جدیدی با حضور رایان رینولدز فیلمبرداری شده است. نسخه‌های اصلی دو قسمت «ددپول» درجه R داشتند که تماشای‌شان برای نوجوانان ممنوع بود.

سوفی ترنر مردان ایکس کمپانی فاکس مردان ایکس: ققنوس سیاه ققنوس سیاه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین