کد خبر: 26456 A

دو ابرقهرمان زن سینما پیدا شدند

دو ابرقهرمان زن سینما پیدا شدند

بازیگران زن جدید در نقش ابرقهرمان‌های گاتام سیتی ظاهر می‌شوند.

ایران آرت: کمپانی برادران وارنر دو بازیگر نقش شکارچی و قناری سیاه در محصول جدید دنیای سینمایی دی‌سی را انتخاب کرد. این فیلم که «پرندگان شکاری» نام دارد، ابرقهرمان‌های جدیدی را در گاتام به نمایش می‌گذارد و قهرمان اصلی هارلی کویین است که اولین بار با بازی مارگو رابی در «جوخه انتحاری» دیده شد.

ددلاین گزارش داده که مری الیزابت وینستد بازیگر فصل سوم «فارگو» نقش شکارچی و جرنی اسمولت بل نقش قناری سیاه را بازی خواهند کرد. داستان در گاتامی می‌گذرد که دیگر بتمن از آن محافظت نمی‌کند و این زن‌ها باید با رئیس یک گروه تبهکار نبرد کنند.

به گزارش آی سینما، شخصیت ابرقهرمان قناری سیاه که نام واقعی‌اش دینا لنس است، قدرتش را از فریاد زدنش می‌گیرد که همه‌چیز را خرد می‌کند. اما شکارچی در دنیای کامیک بوک‌های دی‌سی دو پیشینه متفاوت داشته است. او ابتدا دختر بتمن و زن گربه‌ای بود. اما بعد ناپدید شد و سپس در قالب دختر یک خانواده مافیایی ظاهر شد که مثل بتمن در کودکی شاهد قتل والدینش بوده و در جوانی به محافظ شهروندان گاتام تبدیل می‌شد. فیلم «پرندگان شکاری» این شکل دوم شکارچی را به تصویر می‌کشد.

مارگو رابی به جز بازی در نقش هارلی کویین یکی از تهیه کنندگان است و کارگردانی را کتی یان بر عهده دارد. او سومین کارگردان زن است که به دنیای سینمایی دی‌سی پیوسته است.

«پرندگان شکاری» قرار است از ۷ فوریه ۲۰۲۰ اکران شود.

برادران وارنر جوخه انتحاری ابرقهرمان پرندگان شکاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین