کد خبر: 26443 A

تجلیل از دو ستاره سینما در گاتهام

تجلیل از دو ستاره سینما در گاتهام

ویلم دفو بازیگر و پل گرینگرس فیلمساز به ریچل وایس و جان کامن که پیش تر اعلام شده بود از سوی جوایز گاتهام تجلیل می شوند، پیوستند.

ایران آرت: روز چهارشنبه ۲۶ سپتامبر اعلام شد ویلم دفو و پل گرینگرس که چندین نامزدی جایزه اسکار را در پرونده کاری خود دارند به لیست تجلیل شدگان جوایز فیلم مستقل گاتهام ۲۰۱۸ اضافه شدند.

به گزارش مهر، دفو که در آینده در نقش ونسان ون گوگ در فیلم «در دروازه ابدیت» ساخته جولیان اشنابل دیده خواهد شد جایزه بزرگداشت بازیگر را دریافت می کند و گرینگرس نیز که آخرین فیلمش «۲۲ ژولای» درباره حمله تروریستی سال ۲۰۱۲ نروژ است و قرار است ۱۰ اکتبر در سینماها و نتفلیکس ارائه شود جایزه بزرگداشت کارگردان را از آن خود می کند. 

ریچل وایس و جان کامن نیز که پیش از این اعلام شده بود از دریافت کنندگان جوایز افتخاری هستند به ترتیب جایزه بزرگداشت بازیگر زن و جایزه بزرگداشت صنعت را دریافت خواهند کرد.

هفته گذشته همچنین اعلام شد که ساندرا شلبرگ بنیانگذار بازار IFP (پروژه فیلمسازان مستقل) جایزه افتخاری گاتهام را بدست آورده است.

در بیانیه روز چهارشنبه چنین بیان شد: ویلم دفو یکی از بزرگترین بازیگران نسل ما است، او در طول دوران فعالیت حرفه ای افسانه ایش به طور مداوم جسارت و تنوع را به نقش هایش چه در یک فرنشایز هالیوودی و چه در یک فیلم مستقل هالیوودی آورده است. کنجکاوی هنری ویلم دفو او را به پروژه هایی در سراسر جهان سوق داد فیلم هایی که از او یک بازیگر بین المللی مورد احترام ساخته است.

در ادامه بیانیه آمده است: ما همچنین بسیار خوشحالیم که جایزه بزرگداشت کارگردان را به پل گرینگرس اهدا می کنیم. پل واقع گرایی تکان دهنده ای را به فیلم هایش می آورد، خواه کارگردان جمعی ستاره در یک تریلر موش و گربه ای باشد خواه کارگردان یک مستنددرام حزن انگیز در مورد حبس شدگان در یک هواپیمای محکوم به فنا.

از دریافت کنندگان پیشین جایزه افتخاری گاتهام می توان به ال گور، نیکول کیدمن، اولیور استون، رابرت ردفورد، هلن میرن، ناتالی پورتمن، اسپایک لی و دیوید او راسل اشاره کرد.

جوایز گاتهام را که به فیلم های مستقل اهدا می شود به عنوان آغازگر فصل جوایز اسکار قلمداد می کنند. از برندگان گاتهام در سال های اخیر که نامزد و برنده جایزه اسکار شده اند می توان به فیلم های «مرا با نامت صدا کن»، «مهتاب»، «اسپات‌لایت»، «بردمن»، «بچگی» و «درخت زندگی» اشاره کرد.

مراسم جوایز گاتهام ۲۰۱۸ روز دوشنبه ۲۶ نوامبر در شهر نیویورک برگزار می شود. نامزدها نیز روز ۱۸ اکتبر اعلام می شوند.

هالیوود ویلم دفو در دروازه ابدیت پل گرینگرس جوایز گاتهام
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین