کد خبر: 2643 A

رییس سازمان سینمایی استعفا کرد، برکنار شد، اکنون در محل کارش است!

رییس سازمان سینمایی استعفا کرد، برکنار شد، اکنون در محل کارش است!

امروز روز خاصی برای حجت الله ایوبی بود، او به روایت دو سه خبرگزاری تا سر حد برکناری و استعفا رفت در حالیکه گویا در دفتر کارش مشغول رسیدگی به امور سینما بود!

ایران‌آرت:  ابتدا این خبرگزاری مهر بود که خبر داد حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی از سمت خود استعفا کرد و این استعفا پذیرفته شد.

به گزارش مهر حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی که در دولت یازدهم مدیریت این سازمان را برعهده داشت از سمت خود استعفا کرد.

در حال حاضر محمدمهدی حیدریان مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سرپرست سازمان سینمایی منصوب شده است. این انتصاب توسط سیدرضا صالحی امیری انجام شده است.

ساعتی بعد خبرگزاری ایلنا این خبر را با این گمانه که ماجرا استعفا در کار نیست و ایوبی برکنار شده است به این خبر آب و تاب تازه داد. 

این دو خبرگزاری در حالی حتی جانشین او را معرفی می کردند که ایوبی به عنوان رئیس سازمان سینمایی صبح امروز (16 اسفند ماه) در موسسه رسانه‌های تصویری حاضر شد تا درباره آخرین وضعیت سینما سیار با مدیران موسسه به بحث و گفتگو بپردازد. وی شب گذشته (15 اسفندماه) نیز تا ساعت 10 شب به همراه وزیر ارشاد در خانه سینما حضور داشته است تا درباره آخرین سیاست‌های جشنواره جهانی فجر به نتیجه‌گیری برسند. 

فارس اولین خبرگزاری بود که در گفتگوی تلفنی با ایوبی این خبرها را تکذیب کرد و گفت که در دفتر کارش مشغول کار است. 

دقایقی بعد سازمان سینمایی خبر استعفای حجت‌الله ایوبی را رسما تکذیب کرد.

 به گزارش خبرنگار ایران آرت  متن اطلاعیه سازمان سینمایی به شرح زیر است:

پیرو اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌ها، مبنی بر استعفای حجت الله ایوبی، روابط عمومی سازمان سینمایی به اطلاع می‌رساند رئیس سازمان سینمایی در محل کار خود حاضر و به انجام امور محوله مشغول است و خبر مربوط به استعفای او صحت ندارد.   

باید دید این خط خبری استعفا و برکناری چگونه شکل گرفت و حتی تیتر یک سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری های رسمی شد. شاید گذشت زمان دلایل این اتفاق عجیب را روشن کند و اطلاعات تازه ای به دست آید.  

 

 

 

 

 

حجت‌الله ایوبی سازمان سینمایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین