کد خبر: 26360 A

مرگ تلخی که از یاد آقای بازیگر نمی‌رود

مرگ تلخی که از یاد آقای بازیگر نمی‌رود

برایان کرانستون از مرگی تراژیک در "برکینگ بد" می‌گوید که هنوز از یاد نبرده است.

ایران آرت: مرگ دوست دختر جسی پینکمن(آرون پال)، جین (کریستن ریتر) در فصل دوم سریال «برکینگ بد» که در پی خفگی بر اثر استفراغ خودش اتفاق افتاد یک ناظر ویژه داشت:«والتر وایت». سکانسی که به یکی از به یاد ماندنی ترین و جانکاه ترین صحنه های کل سریال تبدیل شد و برایان کرانستون در تازه ترین گفت و گوی خود گفته فیلمبرداری این صحنه او را نابود کرد.

کرانستون با حضور در رویداد تلویزیونی ترایبکا در صحبت از احساسی ترین و سنگین ترین صحنه هایی که تا به حال در حرفه اش بازی کرده گفته: «زمان هایی هستند که شما در حال بازی هستید و در مارپیچی از احساسات گیر می کنید. مثل جریان متلاطمی است که فقط در آن می چرخید و می چرخید.»

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، کرانستون می گوید مرگ جین برای او یکی از این صحنه ها بوده است. تازه او اضافه می کند نسخه اصلی این صحنه که خالق سریال، وینس گیلیگان آن را نوشته بود بسیار تاریک تر از چیزی بود که در سریال می بینیم: «او شروع به سرفه کردن می کند و به بغل خوابیده، والت او را نگاه می کند و شانه اش را هل می هد تا به پشت بخوابد، و با این کار عملا او را می کشد.»

کرانستون می گوید این صحنه بدون دیالوگ تا ابد در ذهن او حک شده: «کریستن ریتر که کاری شگفت انگیز در بازی این صحنه می کند و درواقع با سوپ قارچی که به او دادیم خفگی را بازی می کند، در کسری از ثانیه صورت اش کاملا یخ و بی حالت می شود، وقتی او را در این حالت دیدم تصویر خفه شدن دختر خودم جلوی چشمانم آمد.»

کرانستون حتی زمانی که در مقابل حاضرین در رویداد ترایبکا از این صحنه صحبت می کند کلماتش را تحت تاثیر فشار احساسات بریده بریده به زبان میاورد.

این بازیگر اخیرا سریال «Sneaky Pete» را به همراه دیوید شور برای سرویس آمازون ساخته که خودش هم در آن بازی می کند. دو فصل اول این سریال هم اکنون در سرویس استریم آمازون قابل دسترسی هستند. 

هالیوود سریال بریکینگ بد برایان کرانستون
نظرات خوانندگان
  • سهیل محمدی
    پاسخ

    خیلی ناراحت کننده بود گرچه مانع پیشرفت بود اما خیلی بد مرد

  • یک انسان
    پاسخ

    وای اره خیلی بد بود
    والتر میتونست نجاتش بده ولی به خاطر جسی اینکارو نکرد
    من خیلی ناراحت شدم سرش

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین