کد خبر: 26323 A

فیلم معروفی که تبدیل به سریال می‌شود

فیلم معروفی که تبدیل به سریال می‌شود

جان کارپنتر در حال ایده‌پردازی برای اقتباس تلویزیونی از فیلم معروفش است.

ایران آرت: جان کارپنتر فیلمساز معروف ژانر وحشت پس از عملکرد ناامیدکننده فیلم «Big Trouble in Little China» در گیشه سال ۱۹۸۶ تصمیم گرفت از پروژه های استودیویی فاصله بگیرد و به ساخت فیلم های جمع و جورتر برگردد. 

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، فیلم ترسناک «Prince of Darkness» یکی از همین فیلم های کم بودجه ای بود که پس از اکران در سال ۱۹۸۷ به سرعت به فیلمی کالت بدل شد. حالا طبق اخبار تازه ای که به گوش می رسد این فیلمساز آمریکایی قصد دارد نسخه ای تلویزیونی از این فیلم بسازد.

این فیلم داستان گروهی از فعالان دانشگاهی را دنبال می کند که با تجمع در کلیسایی متروکه قصد دارند روی مایعی اسرار آمیز تحقیق کنند که از قرار معلوم پسر شیطان در آن نفوذ کرده است. داستان ترسناک و بسیار اتمسفریک این فیلم پیش از اینکه در پرده آخر پا به جهنم بگذارد به آهستگی پیش می رود و برخی از ماندگارترین صحنه های خاص فیلم های کارپنتر را در ذهن هوادارانش حک می کند. کارپنتر علاوه بر نویسندگی و کارگردانی این فیلم ساخت موسیقی متن آن را هم برعهده داشته است.

کارپنتر در گفت و گوی اخیر خود خبر از مذاکره با سرویس استریم هارور «Shudder» برای ایده پردازی و شاید ساخت یک سریال داده است. او گفته است فیلم Prince of Darkness ممکن است یکی از گزینه های ساخت سریال باشد اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

کارپنتر پس از ساخت فیلم «The Ward» در سال ۲۰۱۰ به نوعی در یک بازنشستگی غیررسمی به سر می برد. او در این مدت بیشتر روی موسیقی تمرکز کرده و دو آلبوم با عناوین «Lost Themes I & II» را منتشر کرده است. سریالی با عنوان «Tales For A Halloween Night» نیز در اقتباس از کامیک بوک های کارپنتر در شبکه Syfy پخش شده است.

هالیوود سریال جان کارپنتر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین