کد خبر: 26320 A

یک سریال فرعی که از اصلش بهتر است

یک سریال فرعی که از اصلش بهتر است

کارگردان برنده اسکار 2018 اسپین آف "بهتره با سال تماس بگیری" را به "بریکینگ بد" ترجیح می‌دهد.

ایران آرت: گیلرمو دل تورو همیشه از علاقه اش به فیلم ها و سریال ها و کتاب های مختلف به راحتی صحبت کرده است. این کارگردان اسکاری ژانر فانتزی و وحشت که به تازگی از کار داوری در جشنواره ونیز فارغ شده در حساب توئیتر خود به تعریف و تمجید از فصل تازه اسپین آف «بریکینگ بد» یعنی «بهتره با سال تماس بگیری» پرداخته است و توضیح داده که چرا آن را بیشتر از سریال اصلی دوست دارد.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، دل تورو در پستی توئیتری اش نوشته: «یک بازخورد کوتاه در میانه فصل تازه «بهتره با سال...» : من حتی بیشتر از «بریکینگ بد دوستش دارم. قصدم ضدیت با برکینگ بد نیست اما سراشیبی اخلاقی در این یکی سریال برای من عمیق تر و تلخ تر و ناگوارتر است. والتر وایت (که بعدا سیاه شد) در سراشیبی/دگرگونی بسیار عظیمی قرار داشت. اما بهتره با سال... دست شما را می گیرد و تحول جیمی به سال گودمن را در معلق هایی کوچک اما دردناک نشانتان می دهد.»

کارگردان فیلم «هزارتوی پن» در آخر پست خود اضافه کرده است که «کیم وکسلر کلید داستان است!»

فصل چهارم «بهتره با سال تماس بگیری» با تحسین فراوان منتقدان همراه بوده که بیشتر آن را برای بازی باب اودنکرک در نقش کاراکتر عنوان سریال ستوده اند. این بازیگر برای این نقش آفرینی سه بار در جوایز امی و سه بار در گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه بازیگری شده و دو جایزه Screen Actors Guild را هم به خانه برده است.

اسکار اسکار 2018 دل تورو گی یرمو دل تو رو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین