کد خبر: 26297 A

استعفای خانم مجری به خاطر رسوایی همسرش

استعفای خانم مجری به خاطر رسوایی همسرش

مجری برنامه The Talk به همکاری‌اش با این برنامه و شبکه سی‌بی‌اس پایان داد.

ایران آرت: پس از آن‌که مدیر شبکه سی‌بی‌اس به‌ علت اتهامات جنسی از سمتش استعفا داد، همسر او که یکی از مجریان این شبکه بود نیز از کارش کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایران آرت، جولی چن، همسر لزلی مونوز ضمن حمایت از همسرش اعلام کرد که همکاری‌اش با سی‌بی‌اس و برنامه The Talk را به پایان رسانده است. او دلیل استعفایش را شخصی عنوان کرد و گفت می‌خواهد وقت بیشتری را کنار همسر و فرزندش بگذارند اما به نظر می‌رسد چن نیز به خاطر اتهامات مطرح شده علیه همسرش استعفا داده است.

نکته جالب درباره برنامه‌ The Talk که جولی چن اجرایش را به‌عهده داشت این است که این برنامه حامی جنبش افشاگری‌های جنسی (metoo) است و حالا اتهامات جنسی علیه همسرش باعث شده که او نتواند این برنامه را با آرامش اجرا کند.

عجیب‌تر آن‌که جولی چن مجری برنامه "برادر بزرگ" که از شبکه تی‌ام‌زی پخش می‌شود هم هست و از حضورش در آن برنامه استعفا نداده است که این یعنی او فقط به خاطر رسوایی همسرش از شبکه سی‌بی‌اس خارج شده است. 

این مجری اتهامات مطرح شده علیه لزلی مونوز را نمی‌پذیرد و درباره همسرش می‌گوید که او همسری خوب برای من و پدری مهربان و خوب برای فرزندانم است و من پشتش می‌ایستم. 

لزلی مونوز، مدیر سابقه شبکه سی‌بی‌اس تاکنون توسط زنان متعددی به آزار جنسی متهم شده که همواره این اتهامات را رد کرده و تنها به داشتن رابطه با سه تن از زنان شاکی که آن هم ۲۵ سال قبل و پیش از آمدنش به شبکه سی‌بی‌اس اذعان کرده است.

مجری زن شبکه سی بی اس رسوایی جنسی آزارهای جنسی لزلی مونوز جولی چن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین