کد خبر: 26276 A

ایده‌ای عجیب برای پخش یک سریال ترسناک

ایده‌ای عجیب برای پخش یک سریال ترسناک

شبکه هولو سریال ترسناک تازه‌اش را هر یک ماه یک‌بار پخش می‌کند!

ایران آرت: سرویس استریم هولو در همکاری با کمپانی تلویزیونی بلومهاوس قصد دارد سریال ترسناک تازه‌ای با عنوان «Into the Dark» را به رویدادی یکساله تبدیل کرده و اپیزودهای آن را اول هر ماه به مدت یکسال پخش کنند.

هولو که با این کار برداشتی تازه از سریال های آنتولوژی ارائه می دهد، اولین اپیزود از این سریال با عنوان «The Body» را در ماه اکتبر پخش خواهد کرد. این اپیزود با بازی تام بیتمن او را در نقش یک آدمکش مزدور همه فن حریف با نگاهی بدبینانه به جامعه مدرن دنبال می کند که مسئولیت سختی در شب هالووین دارد؛ او باید یک جسد را به مکانی منتقل کند اما در این بین اطرافیانش فکر می کنند او در آن شب لباس مبدل یک قاتل را به تن کرده است!

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، این ایده ای منحصر به فرد برای شیوه انتشار یک سریال است که با توجه به موفقیت کمپانی بلومهاوس با ساخت فیلم هایی همچون «Get Out»، «Happy Death Day» و تازه ترین دنباله فیلم «هالووین» که ماه آینده اکران می شود، با هدف جمع آوری سرمایه برای این کمپانی طراحی شده است.

اگرچه شاید بسط اپیزودهای یک سریال برای پخش در دوازده ماه سال ریسکی بزرگ به نظر بیاید، اما با توجه به عملکرد خوب کمپانی بلومهاوس در بکارگیری فرمول موثر، کم بودجه اما پرمغزش در سینما، انتظار می رود هواداران ژانر ترسناک در تلویزیون هم از این ایده استقبال کنند. 

شبکه هولو سریال ترسناک هولو تام بیتمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین