کد خبر: 26244 A

ستاره "بازی تاج و تخت" بادیگارد یک سیاستمدار زن شد / عکس

ستاره "بازی تاج و تخت" بادیگارد یک سیاستمدار زن شد / عکس

بازیگر نقش راب استارک در سریال "بازی تاج و تخت" در نقش یک بادیگارد ظاهر شده است.

ایران آرت: سریال خوش‌ساخت و متفاوت "بادیگارد" محصول شبکه بی‌بی‌سی وان از ماه آینده پخش خود را از سرویس استریم نتفلیکس آغاز خواهد کرد. این اثر توسط دو کمپانی ورلد پروداکشنز و آی‌تی‌وی استودیو ساخته و تولید شده است.

در سریال"بادیگارد" بازیگران معروفی نیز حضور دارند که از میان آنان می‌توان به ریچارد مدن، بازیگر سریال "بازی تاج و تخت" و کیلی هاوس، بازیگر فیلم "High-Rise" اشاره کرد. این مجموعه به محبوبیت بالایی در کشور انگلستان دست پیدا کرده و بیشترین امتیاز را در بین سریال‌های درام کل شبکه‌های بی‌بی‌سی به دست آورده است.

قسمت ششم و پایانی این سریال در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهرماه) روی آنتن شبکه BBC One می‌رود و تقریباً یک ماه بعد از طریق سرویس استریم نتفلیکس پخش جهانی خواهد شد.

به گزارش زومجی، داستان این سریال در مورد گروهبان پلیسی با نام دیوید باد (با نقش‌آفرینی ریچارد مدن) است که شخصیتی دردسرساز است و از طرفی جزو نیروهای کارکشتهٔ جنگی محسوب می‌شود که البته در حال حاضر شغل بادیگاردی را انتخاب کرده است و از شخصی مهم و جنجالی در دنیای سیاست با نام جولیا مونتاگ (با نقش‌آفرینی کیلی هاوس) محافظت می‌کند. این دو از نظر شخصیتی و دیدگاهی، تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

fa4f74c3-fed9-4eac-9272-633f7bbb0a4a

سریال "بادیگارد" در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان ماه) از سرویس استریم نتفلیکس پخش خواهد شد.

بازی تاج و تخت بادیگارد ریچارد مدن سریال بادیگارد کیلی هاوس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین