کد خبر: 26222 A

تلاش مورگان فریمن برای پایان خوش یک سال بد / عکس

تلاش مورگان فریمن برای پایان خوش یک سال بد / عکس

فیلم جدید مورگان فریمن به‌زودی اکران بین‌المللی خود را آغاز می‌کند.

ایران آرت: نخستین مجموعه پوسترفیلم سینمایی "فندق شکن و چهار قلمرو" با تصویری از "مورگان فریمن" منتشر شد. فریمن شاید می خواهد سال بد خود در هالیوود را اینگونه به پایان رساند.

فیلم سینمایی "فندق‌شکن و چهار قلمرو" به کارگردانی مشترک لاسه هالستروم و جویی جانستون اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از دوم نوامبر 2018 آغاز خواهد کرد.

1788443_690

به گزارش میزان، "فندق‌شکن و چهار قلمرو" فیلم رو به اکران فانتزی آمریکایی به نویسندگی اشلی پاول است که اقتباسی از داستان فندق‌شکن و شاه موش‌ها به قلم ارنست هوفمان و باله فندق‌شکن اثر آهنگساز روسی پیوتر ایلیچ چایکوفسکی است.

این فیلم موزیکال دربارهٔ دختر جوانی است که از میان هدایای خانوادگی یک عروسک فندق‌شکن پیدا می‌کند و از طرف والدینش وظیفه مراقبت ویژه از آن را به عهده می‌گیرد.

1788441_908

در این فیلم بازیگرانی همچون کایرا نایتلی، مک‌کنزی فوی، هلن میرن، ایگویین دربز،میراندا هارت، الی بامبر،مسیتی کاپلند و مورگان فریمن ایفای نقش می‌کنند.

1788442_429

این فیلم توسط والت دیزنی پیکچرز در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ به نمایش در آید. اما هنوز در خصوص افتتاحیه خاص آن صحبتی به میان نیامده است. هالستروم که پیش از این همکاری بسیار پر رنگی با جانی دپ داشته آثار همچون شکلات و زندگی مثل سگ را در کارنامه دارد.

هالیوود مورگان فریمن فندق شکن و چهار قلمرو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین