کد خبر: 26219 A

سریال اکشن پرطرفدار از پاییز برمی‌گردد

سریال اکشن پرطرفدار از پاییز برمی‌گردد

زمان پخش فصل سوم سریال «دردویل» مشخص شد.

ایران آرت: اولین تریلر بلند برای فصل سوم سریال پربیننده «دردویل» (Daredevil) سرانجام منتشر و به این ترتیب تاریخ پخش آن هم فاش شد. در انتهای تریلر قید ‌شده است که فصل سوم سریال در تاریخ جمعه ۱۹ اکتبر از طریق نت‌فلیکس منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد که این فصل در پی حوادث سختی که قهرمان سریال در «مدافعان» تجربه کرد، تلخ‌تر از همیشه باشد. سریال «دردویل» در فصل سوم علاوه بر روایت داستان‌هایی از کتب مصور، به مضامین مرتبط با مذهب کاتولیک و خیر در برابر شر هم تکیه خواهد کرد و مت را در موقعیت‌های بسیار خطرناک‌تری قرار خواهد داد.

گرچه می‌دانیم که تمامی اپیزودهای فصل تقریباً تا یک ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرند، اما نت‌فلیکس هنوز تعداد قسمت‌های فصل سوم را اعلام نکرده است. دو فصل اول سریال مشتمل بر ۱۳ اپیزود بودند اما انتشار فصل دوم «مشت آهنین» در قالب ۱۰ اپیزود این شبهه را ایجاد کرده است که در سریال‌های آتی شبکه کوتاه‌تر باشند.

به گزارش سی نما، در پوستر جدید فصل سوم، ارجاعاتی به آیات انجیل و نمادهای مذهبی داده شده، اما اگر دقیق‌تر به پوستر نگاه کنیم متوجه «برج انتقام‌جویان» می‌شویم که با ظرافتی خاص در آسمان نیویورک نقش زده شده است. این پیوند زیرکانه با «دنیای سینمایی مارول» با تمام ظرافتش بی‌معناست چرا که دنیای مارول نت‌فلیکس و فیلم‌های MCU بدون تردید از هم جدا هستند.

داستان فصل دوم سریال‌های «جسیکا جونز»، «لوک کیج» و «مشت آهنین» و احتمالاً فصل سوم «دردویل» همگی پیش از حوادث «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» روی می‌دهد. بنابراین با وجود لوگوی «اونجرز» بر روی برج در پوستر جدید «دردویل» این سؤال در ذهن ایجاد می‌شود که وقایع این فصل در چه زمانی رخ می‌دهد.

daredevil-season-3-poster

هالیوود سریال دردویل دردویل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین