کد خبر: 26218 A

قدرت‌نمایی دوباره اچ‌بی‌او در برابر نتفلیکس

قدرت‌نمایی دوباره اچ‌بی‌او در برابر نتفلیکس

نتفلیکس بار دیگر در فصل جوایز امی نتوانست از رقیب همیشگی‌اش پیشی بگیرد.

ایران آرت: با اینکه در جوایز امی امسال رقابت تنگانگ میان نتفلیکس غول صنعت استریم و بزرگترین مهره شبکه های کابلی یعنی HBO  تقریبا بدون بازنده به پایان رسید، اما نتفلیکس، قدیمی ترین و بزرگترین سرویس استریم حال حاضر، بطور کنایه آمیزی باز هم موفق به دریافت جایزه امی بهترین سریال  نشد.  

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، سرویس استریم هولو سال گذشته این جایزه را برای «سرگذشت ندیمه» از آن خود کرد. امسال آمازون با «خانم میزل شگفت انگیز» معادل این جایزه در بخش کمدی را بدست آورد و جایزه بهترین سریال درام سال هم به بزرگترین مدعی جوایز یعنی «بازی تاج و تخت» رسید.

با این حال نتفلیکس که با ۱۶ جایزه امی شانه به شانه HBO با ۱۷ جایزه تا آخرین دقیقه شب جوایزامی ۲۰۱۸ حرکت کرد، در رشته های دیگری برای اولین بار دیده شد. این سرویس برای سریال «Queer Eye» جایزه بهترین سریال رئالیتی و برای «Godless» جایزه بهترین مینی سریال سال را بدست آورد.

و اما «خانم میزل شگفت انگیز» هم در جوایز امی امسال خوش درخشید و در مجموع ۸ جایزه را به خانه برد. رتبه دوم برنده های مراسم ۲۰۱۸ امی را هم سریال «ورساچه: داستان جنایی آمریکایی» با سه جایزه (۷ جایزه در مجموع) از آن خود کرد. اما سریال عزیز دوره قبلی جوایز امی یعنی «سرگذشت ندیمه» امسال بی محلی دید و کاملا دست خالی به خانه برگشت.

البته با همه این تفاسیر نتفلیکس هیچ نشانه ای از عقب نشینی بروز نمی دهد، از طرفی کمپانی AT&T در قراردادی سوگند خورده که شبکه HBO را بیش از پیش ارتقاء دهد، آمازون روز به روز به کیفیت و اصالت برنامه های سرویس ویدئویی اش اضافه می کند، و هولو و شبکه FX نیز به زودی تحت کنترل دیزنی درخواهند آمد، با این اوصاف به نظر می رسد رقابت بر سر صدرنشینی در فهرست برندگان امی تازه از امسال شروع شده است.

امی جایزه امی نتفلیکس جوایز امی اچ بی او
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین