کد خبر: 26192 A

آمار عجیب تلویزیون در شب پرستاره «امی»

آمار عجیب تلویزیون در شب پرستاره «امی»

رکورد بینندگان مراسم امی ۲۰۱۸ به پایین‌ترین حد خود رسید.

ایران آرت: با وجود بازگشت «بازی تاج‌وتخت» به فهرست نامزدهای امی و میدان رقابت، کاهش بینندگان مراسم امی همچنان ادامه یافت.

آمار نهایی بینندگان امی ۲۰۱۸ با اجرای «کالین جاست» و «مایکل چه» اعلام شد تا معلوم شود که این مراسم را ۱۰.۷۲ میلیون بیننده و تنها ۲.۴ درصد از افراد ۱۸-۴۹ ساله آمریکایی به نظاره نشستند و به این ترتیب پرستاره‌ترین شب تلویزیون پایین‌ترین رکورد تاریخش را به ثبت برساند.

به گزارش سی نما، اگرچه این آمار به بدی افتی که اسکار و گرمی در سال‌های اخیر تجربه کرده‌اند نیست، اما با این حال بینندگان هفتادمین امی نسبت به مراسم سال گذشته با اجرای «استیون کولبر» که در روز تعطیل یکشنبه روی ایر رفت، ۱۱ درصد کاهش یافت.

شبکه NBC به علت پخش مسابقات SNF مراسم امسال را در روز دوشنبه برگزار کرد.

مراسم سه ساعتی دوشنبه شب با علیرغم پیروزی‌های بزرگ «بازی تاج‌وتخت»، «خانم میزل شگفت‌انگیز» و سریال «بری»، نسبت به آخرین باری که شبکه NBC در ۲۵ آگوست سال ۲۰۱۴ پخش مراسم را برعهده داشت ۳۴ درصد کاهش یافت.

مراسم امی سال ۲۰۱۴ با اجرای «سث مایرز» در ضمن آخرین باری بود که رکوردی بهتر از ۱۲ میلیون بیننده به ثبت رسید. سال گذشته امی موفق به جذب ۱۱.۸ میلیون بیننده و ثبت ریتینگ ۲.۵ شده بود.

بازی تاج و تخت جوایز امی خانم میزل شگفت انگیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین