کد خبر: 26182 A

انتقام‌جویان به قاب تلویزیون می‌روند

انتقام‌جویان به قاب تلویزیون می‌روند

دیزنی به دنبال ساخت چند مینی سریال با محوریت ابرقهرمان‌های مشهور دنیای سینمایی مارول است.

ایران آرت: کمپانی دیزنی قصد دارد تعدادی از ابرقهرمان‌های مشهور دنیای سینمایی مارول را به شبکه تلویزیونی آنلاین خود بیاورد. برنامه بلند پروازانه دیزنی آن است که چند مینی سریال با محوریت این شخصیت‌ها بسازد و لوکی و ساحره ارغوانی از جمله ابرقهرمان‌هایی هستند که در قاب کوچک قرار می‌گیرند.

به گزارش آی سینما، لوکی برادر ثور در دنیای مارول است که تام هیدلستون بازیگر انگلیسی نقشش را بازی می‌کند و ساحره ارغوانی با بازی الیزابت اولسن جزو انتقامجویان است. مارول و دیزنی در برابر این خبر که ورایتی منتشر کرده هنوز واکنشی نداشته‌اند.

مارول قبلا شخصیت‌هایی از دنیای داستان‌های مصورش را با همکاری نتفلیکس و دیگر شبکه‌ها به سریال‌های تلویزیونی آورده بود، اما این بار قرار است شخصیت‌های انتقامجویان با همان بازیگران فیلم‌های سینمایی در سریال‌های دیزنی بازی کنند.

سریال‌های جدید قرار است هریک بین شش تا هشت قسمت داشته باشند و کوین فیگ مغز متفکر دنیای سینمایی مارول در شکل گیری همه آنها نقش خواهد داشت. آن شخصیت‌هایی که فیلم‌های مستقل خود را دارند، از جمله مرد آهنی و کاپیتان آمریکا در این پروژه‌ها نیستند و شخصیت‌های دیگر محور سریال‌ها خواهند شد.

در حالی که نتفلیکس و آمازون با پلتفرم‌های آنلاین خود صنعت سرگرمی سازی تلویزیون را زیر و رو کرده‌اند، حالا دیزنی می‌کوشد با استفاده از همکاری و نزدیکی خود با مارول و ابرقهرمان‌هایش خود را در بازار جدید تثبیت کند.

علاوه بر مینی سریال های مارول، دیزنی اعلام کرده سریالی هم بر اساس دنیای «جنگ ستارگان» با نظارت جان فاورو تولید خواهد کرد که پیش بینی می‌شود بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری لازم دارد.

دیزنی انتقام جویان کمپانی مارول ابرقهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین