کد خبر: 26164 A

خانم میزل چگونه هشت جایزه امی برد؟

خانم میزل چگونه هشت جایزه امی برد؟

موفقیت سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» تا حدی متاثر از شکل‌گیری جنبش MeToo بوده است.

ایران آرت: ایمی شرمن پالادینو، خالق سریال «خانم میزل شگفت انگیز/ The Marvelous Mrs.‎ Maisel» محصول موفق آمازون در پشت صحنه مراسم امی ۲۰۱۸ فاش کرد فصل دوم این سریال  همین امسال از سرویس استریم آمازون پخش خواهد شد.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، فصل اول این سریال نوامبر سال گذشته در روزهای اوج جنبش MeToo آغاز به پخش کرد و داستان آن درباره زنی است با خانواده ای سنتی که به تازگی طلاق گرفته و می خواهد در دهه ۱۹۵۰ که عرصه اجرای استندآپ تحت سلطه مردان است دیده شود و به سرعت مورد توجه قرار بگیرد.

پالادینو درباره واکنش ها به موضوع سریالش گفته:«هیچ کس هیچ وقت از ابتدا قصد طرح یک پیام سیاسی را در سریال اش ندارد. خالق سریال باید اول عاشق داستان و کاراکترهایش باشد.» با این حال او اضافه می کند اینکه خانم میزل در زمانی پخش شد که زن ها در دنیای واقعی در حال به زیر کشیدن ترول های صنعت سینما و تلویزیون بودند برایش جالب بوده است. او اضافه می کند از اینکه چنین کاراکتری هنوز هم مورد توجه مردم قرار می گیرد خوشحال است، چون زنان امروز با زنان سال ۱۹۵۹ تفاوت های بسیار زیادی دارند، اما مشکل اصلی هنوز یک چیز است.

پالادینو در پشت صحنه جوایز امی گفته فصل دوم درباره شکافتن پوسته دنیای شخصیت اصلی اش «میج» خواهد بود. همچنین شایعه هایی به گوش می رسد که پاریس لوکیشن یکی از اپیزودها خواهد بود و اپیزود دیگری هم در سالن نمایش های کمدی مشهور آن دوره یعنی «Catskills» فیلمبرداری خواهد شد.

بازی تاج و تخت جایزه امی جوایز امی خانم میزل شگفت انگیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین