کد خبر: 26161 A

نارضایتی خالق "بازی تاج و تخت" از پایان یافتن سریال

نارضایتی خالق "بازی تاج و تخت" از پایان یافتن سریال

جرج آر آر مارتین از این‌که سریال «بازی تاج و تخت» در هشت فصل به اتمام می‌رسد ناراضی است.

ایران آرت: جرج آر آر مارتین، خالق مجموعه رمان های «نغمه آتش و یخ» معتقد است سریال بازی تاج و تخت می توانست تا سیزده فصل ادامه پیدا کند.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، دیوید بنیوف و دی.بی.وایس طراحان و تهیه کنندگان سریال  طی سال های گذشته تغییراتی در داستان مارتین اعمال نموده اند و شخصیت ها و خرده داستان های متعددی از آن را حذف کرده اند. آنها نگران بودند که اگر تعداد فصل های سریال بیشتر از این شود ممکن است با مخالفت مدیران HBO مواجه شوند با این حال مارتین به تازگی در مصاحبه ای با ورایتی گفته به نظرش سریال قابلیت ساخته شدن ده تا سیزده فصل را داشته است. 

البته او اضافه کرده که همکاری هایش با HBO منحصر به «بازی تاج و تخت» نخواهد بود. تا کنون ایده ساخت پنج دنباله برای «بازی تاج و تخت» مطرح  شده که در این بین ساخت یک پیش درآمد بطور رسمی کلید خورده است. 

بازی تاج و تخت که پخش آن از سال ۲۰۱۱ آغاز شده قرار است سال آینده و با پخش فصل هشتم به پایان برسد، اما ساخت دنباله ها و اسپین آف های آن از هم اکنون آغاز شده است.

پخش فصل هشتم بازی تاج و تخت تا همین جا نیز یک سال از موعد همیشگی عقب تر است و آخرین خبرها از شروع آن در تابستان سال ۲۰۱۹ حکایت دارد.

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین